29.04.2010

Nasıl duyuyorum?



Pilav yapıyorum,duvara yanaşmışım cihazım ötüyor...
Asansördeyim,çantama eğilip anahtarı arıyorum cihazım ötüyor...
Öznur izinden dönmüş,hoşgeldin diye sıkıca sarılıyorum cihazım ötüyor...

Ötecek elbet,o öten ses hayatımı kurtarıyor.

Küçüklüğümden beri şaşarım,nasıl icat etmişler de bu sesin duymamızı sağlamışlar diye.

İşte o ses,duymamızı sağlıyor.

İşitme cihazında,mikrofon yoluyla dışarıdan toplanan sesler başka bir çip yardımıyla kulağa iletiliyor...

Merak ettiniz değil mi nasıl bir ses acaba diye.Dinlemek için öttürün siz de...



® Thanks for photos; Rubenam / Nazreth
Pin It!

7 yorum :

  1. Dinledim sesi,rahatsızlık verici bir ses :(

    YanıtlaSil
  2. cihazın ötme nedeni kulağın kalıbının iyi alınmamış olması da olabilir, anneminki için hoca 4 kez kalıp aldırttı
    kalıp, ağız açıkken, gülerken, çiğnerken, vslerde dikkatle alınırsa ötmüyor
    yani en azından bizimki öyleydi
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. bizim hasta teyze ve amcalar genelde pil bitince öterek geliyorlar, ama büyük bi icat. Hele de cochlear implant. Umarım ben de yapmaya başlarım bu ameliyatı:)
    damla
    www.alpellam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. merhaba adım sinem.öncelikle blogunuzu çok beğendim.sizden bir ricam olucak.özellikle işitme kaybı olanların gittiği bir cafe,mekan varmı.Bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevirim.şimdiden teşekkürler.mail adresim(sinem_kalik@yahoo.com)

    YanıtlaSil
  5. Delfina...
    Bu paylastiklarin nasil onemli, degerli... Iyi ki varsin...

    YanıtlaSil
  6. Babam da böyle sanırım, ama sen de o da, gönül kulağı ile duyuyorsunuz, canımsın...

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10