3.04.2010

Michael Oher

® photos by theblindsidemovie

Artık Holywood'dan umudumu kesmiştim,her konu birbirinin anısı,her film birbirinden sıkıcı olmaya başlamıştı.Bu yıl izlediğim sayısız film arasında en çok etkilendiğim ve neredeyse tek beğendiğim film oldu "The Blind Side".

Michael Jerome Williams'ın hayatının anlatıldığı ve Sandra Bullock'un en iyi kadın oyuncu Oscar'ını kaptığı bu filmde, tüm oyuncular , gerçek hayattaki gibi doğal ve samimiydi.

Sınırsız banka hesabına sahip olup,evsiz birini korkmadan evine alabilen ve tüm sahip olduklarına daime şükredebilenlerden Tuohy ailesi...Leigh Anne'in aldığı tüm kararları destekleyen eşi ve çocukları sayesinde evlerinde müthiş bir huzur,mutluluğun hakim olduğunu görüyoruz.




- Bayan Tuohy?

- Bayan Tuohy lafını duyunca kayınvalidem geldi sanıyorum.
Bana Leigh Anne, anne ya da başka bir şey de.

- Bana bir şey almamda yardım edebilir misiniz?

- Neymiş?

- Ehliyet.

- Araban bile yokken ehliyet neyine?

- Michael, neden ehliyet istiyorsun?

- Üstünde adımın yazdığı bir şey taşımak için.



Her diyaloğun etkileyiciliği bir yana, Koca Mike { Big Mike }'ın yaşadığı birbirinden farklı günlerin ve hayatının değişimini görmek için,bu güzel bahar akşamlarında izlemeye değer bir film.
Pin It!

3 yorum :

  1. çok güzel bir film izlerken bazı yerlerde çok etkikendiğm yereleri olan bir film

    YanıtlaSil
  2. Çok haklısınız. Hiçbir yeni film keyif vermiyor artık Bunu ben de izlemeliyim artık.
    damla-alp
    www.alpellam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok severek izledim bu filmi..Hele ailenin,hiç tanımadıkları,hakkında birşey bilmedikleri bir çocuğu,eve alma cesareti,yok artık bile dedirtti..Takdir ettim,vay be helal olsun dedim,elinden tutabilsen,yardım edebilsen kimlerin hayatı değişir dedim...Beğendim,çok beğendim..

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10