18.08.2008

Beni tanımalısın, çünkü........


Dünkü yazımda bir hata yaptım..

Çok sonra farkettim ama ilk okuyanlara saygısızlık olur diye düzeltme yapmadım.

İşitme testlerini paylaşmak isteyenlere,odyolarını yollayabileceği mail adresimi vermiştim."Ee,herkesin tarayıcısı yok ki nasıl göndersinler delfina!" diye jeton hızla düşmeye başladığında iş işten geçmişti.

" İşitme kayıplı evlenmek isteyen" yazarak bloguma gelen ziyaretçi sayısını gördüğümde,öyleyse kendimi affettirebilirim dedim :)

Aşağıya yazacağım seçenekleri doldurup " isitmekaybi@yahoo.com " adresine gönderin,size süprizim olacak :)

Öncelikle burada olabilecek yanlış anlaşılmayı en baştan ortadan kaldırmak istiyorum.Sakın bu yazımı çöpçatanlık vs olarak agılamayın.Bu, engellilerin bir nev'i dostluk,arkadaşlık paylaşım oyunu olsun.

"Hayatımda hiç işitme kayıplı arkadaşım olmadı" diyen o kadar çok kişi tanıyorum ki...

Amaç aynı şeyleri yaşadığımız diğer insanlarla fikir alışverişinde bulunabilmek,daha iyi anlaşılabilmek,bilgimizi artırabilmek ve biraz da eğlenebilmek :)

Hadi bakalım;

1-Yaşım; ... / Cinsiyetim;
2-Rumuzum; ....
3-Kaybım ....... , % ... kayıplıyım,.... yıldır.

4-Hayata sımsıkı bağlıyım, çünkü ...........

5-En son okuduğum kitap.....
6-En sevdiğim şey;
6-En sinirlendiğim şey;

7-Mesleğimi ya da işimi tanımlamam gerekirse ; .............

8-Birşey daha söyleyeceğim; ............



Pin It!
Related Posts with Thumbnails
01 09 10