20.06.2009

Biz zehirleniyoruz, ya siz?





İnternetten herşeyi sunmak kolay da kokuyu sunmak da kolay olsaydı keşke.Ne kokusu diyeceksiniz şimdi.



Uno Light ekmeğinin zehirli kokusu.








Çarşamba günü aldığım ekmekleri,bu sabah tost makinasına kızartmak için atıyordum kiii poşeti elime almamla birlikte aseton kokusuna benzer keskin bir koku yüzünden neye uğradığımı şaşırdım.Önce dışarıdan boya kokusu geliyor sandım sonra bir baktım ki koku poşetten geliyor.

Uno ekmeklerini her zaman severek tüketiyordum.Özellikle esmer ekmekteki lezzeti diğer ekmeklerde zor buluyordum.O yüzden bu yazım şikayet olarak algılanmasın lütfen.

Uno yetkililerinden bu tarz şikayet alıp almadıklarının,poşetteki boyaların mı böyle bir koku yaptığının yanıtını bekliyorum.Yazsınlar ki herkes öğrensin.

Yoksa 48 kalorilik zehir yemeye devam edeceğiz hep birlikte...


Pin It!

13 yorum :

  1. aaa Delfina biliyor musun aynı şeyi annem de söyledi, hayret ettim şimdi, hatta marka olarak Uno'ya çok güvenmemize rağmen dur bakayım başka bir marka alayım belki light ekmeklerin hepsi böyle kokuyordur dedi ama ııh o kokmadı, suçu markete, kolide beklettiği deponun havasızlığına attık, kapattık konuyu, vallahi çok şaşırdım aynı yorum olmasına, hatta ne dedik biliyor musun, hani sevgili mehtap hanım her gün değişik ekmek yeyin diyor ya, Uno aynı pakette mesela 3 çeşit ekmek koysa ne güzel olur dedik, bitmiyo çünkü 1 paket ekmek kolay kolay :) hatta annem herşeye mail atarsın onlara da böyle bir öneri maili atsana demişti :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Arzu'cuğum,Biz zehirlenmiyoruz çok şükür.Nedeni,almıyoruz da ondan..Tost ekmeklerinde bizde çok sorun yaşadık..Şimdi hepsini yazsm destan olur..Doygun ekmeği ve Komşu fırın ekmeklerini denemeni öneririm..Lütfen dikkat ediniz bu konular önemli..


    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Sedacım gerçekten çok üzücü bir durum yaa.Bir de o kadar blogger toplantıları yapıldı,güvenilir bir marka imajı var ama bilmiyorum bne de niye böyle oldu.Artık kendi ekmeğimi yapmaya devam edeceğim...

    Gülcüğüm komşu fırın ekmeklerine ben de bayılıyorum.İstanbul'a gittiğimde tüm çeşitlerden birer adet alıp eve geldiğimde buzluğa atıyorum.Senin gibi yiyecek içeriği konusunda titiz davranan birinin önerisi benim için çok önemli.Ben de almam artık Uno.Çünkü esmer ekmek de kokmuştu bir ara.

    YanıtlaSil
  4. Ben de hep Uno alıyorum, hiç başıma gelmedi, artık daha çok dikkat edeceğim. Ekmeği bilemem ama bazen marketlerden aldığımız peynirler veya kuruyemişler sabun/deterjan gibi kokuyor, sanırım marketin deposunda deterjana yakın durduklarında bir şekilde absorbe ediyorlar.

    YanıtlaSil
  5. Bu durumlarda paketlerin üzerlerinde bulunan danışma hatlarını aramayı tercih ederim genelde... Daha evvel başka markalar ile yaşadığım tecrübe, bu numarayı aradığınızda, anında yanıt alabildiğinize dairdir.
    Ürünlerin üzerinde üretim ile ilgili lot numaraları var, bu numarayı sorarlar size. Aynı lot no'su ile üretilmiş başka ürünlerde de hata var ise önlemler alınır, zararınız muhtemelen tazmin edilir.
    Hiç bir firmanın %100 kaliteyi garanti edebileceğini sanmıyorum, arada kendileri veya tedarikçilerinden kaynaklanan sorunlar olabilir... ama bu bizleri etkiliyorsa, sadık veya hakkını arayan kullanıcı olarak firmayı bilgilendirmek bence en iyi sonuç alınacak yöntemdir.

    YanıtlaSil
  6. ben ekmeğimi kendim yapıyoruuuuum
    :))
    Çünkü en sorunsuz,
    en güvenilir tek yöntem.
    yapıp buzluğa 1 haftalık ekmek atıyorum çeşit çeşit .
    sevgiler canım..
    lütfen ekmeğini yap.

    YanıtlaSil
  7. Aynısını bende yaşadım ya unoda :(
    Çok enteresan bir kimyasal kokusu vardı.:S

    YanıtlaSil
  8. Blogumda yazsam mı diye düşünürken burada karşıma çıktı, demekki benim durumumda olanlar varmış.Bu sorunu Umo ekmekte ben de yaşadım ve içinde ki çok fazla katkı maddesine bağladım.Şikayet etsekte bu durum değişmez sonuçta yapay , katkı maddeli bir ekmek olması kaçınılmaz , hem dayanıklı olacak hem de kalorisi çok düşük.En iyisi ekmeği evde yapmak hatta mayasını bile evde imal etmek.

    Aslı Altan Altundal

    YanıtlaSil
  9. Uzun zaman uno liğht tükettikten sonra bir kimyager olarak çok koruyucu içerdiği için, ekmek makinesi alarak kendi ekmeğimi kendim yapmaya karar verdim. Ama yine de uzun süre hangi unu kullanacağıma karar veremedim. Çünkü pakette satılan unlarda da raf ömrünü koruması adına çeşitli koruyucular olduğunu gördüm. Örneğin, hazır ekmek karışımşlarının içinde de koruyucular var. Şu an ekmeğimi tanıdıklarımın kendi tarlalarından elde ettikleri unla yapıyorum. Tabii ki, engüveniliri evde yapılan ekmek ama yinede kullanlılan una dikkat edilmeli. Zaten hazır ekmeklerle olan farkı o zaman daha iyi anlıyorsunuz çnkü ekmek hemen bayatlıyor.Bu ülkede hiç bir üründe standart olmadığı için gıdalar yoluyla biz daha çok zehirleniriz. Umudum inşallah bizim çoçuklaımız katkısız ve doğal beslenir.

    YanıtlaSil
  10. Aman delfinacım çok dikkate etmeli ekmek konusuna... Ekmekteki küf, mantar ve diğer olşumlar çok tehlikeli. Neredeyse ölümcül teklike taşıyor. İnsanlar evde ekmek yapmakla haklı galiba...

    YanıtlaSil
  11. allah allah ben hep alıyorum hiç raslamadım ama daha çok esmer ekmeği ve ya kepekli ekmeği light ı hiç almam ekstra bir özelliği de yok zaten

    YanıtlaSil
  12. Bu yazının linkini gönderdim UNO'ya. Cevaplasınlar bakalım.

    YanıtlaSil
  13. © aliscim,belki ondandır ama bu kez aklıma poşetteki boyanın sıcakta deforme olması geldi aklıma.ne zor bir konu bu ekmek işi...

    © Handem,tabii ki haklısın.Tüketici olarak hakkımızı aradığımız sürece sorunları aşabiliriz.Bu yazımla birlikte Uno'ya mail atmıştım aynı gün,ne yazık ki yanıt alamadım.diğer arkadaşların dediği gibi ekmeklerimizi evde yapmak en güvenilir olanı.

    © nunucum,ben de yapıyordum ama son aylarda bıraktıydım,artık kazanımı çalıştırmaya başlayacağım ama aşağıda özlem felah arkadaşımızın yazdığı gibi aldığımız una da çok dikkat etmek gerekiyormuş...sevgiler

    © tuanacım, ekmeği alalı yeni olmuştu kokmaması lazımdı.ben de başkaları da yaşıyor mu bu sorunu diye yazdım buraya.hepimiz benzer sorunlar yaşamışız,ekmeği buzdolabına atmayı sevmiyorum :(

    © aslı,mayayı evde imal edenlere hep gıpta ile bakardım.o bekleme sürecinde heyecanlarını anlattıkları yazılar bile ne güzeldi.artık biz de kendimiz yapalım içimiz rahat ede ede..sevgiler aslı...

    © özlemfelah,bu yorumunuzla çok şey öğrendim.hazır karışımlara bir arkadaşım "asla kullanmam" demişti içindeki katkı maddelerinden ötürü ben ilk kez o zaman şaşırdım yaa,ekmek yapımı kolaydı onunla ama katkı maddesi doluydu içinde.un konusunda neyi önerirsiniz?

    ©ayçacım,küflü ekmekler hepimizin en büyük korkusu,çocuklarımıza ne yedireceğiz biz bu gidişle yaa :(

    © gececim,ben de esmer ekmeği çok tükettim ama esmer ekmek de 2-3 gün sonra pasta alttabanı gibi oluyor,ekmek değil de pasta yiyormuşum gibi geliyor :))

    © hint kumaşı, yazımla birlikte o gün ben de unoya mail attım,blog toplantısı yaptıkları için duyarlı olduğunu düşünerek hemen yanıtlarlar diye düşündüm...4 gün oldu tık yok :)) tşkler ilgine..

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10