19.04.2009

Sınıfa sen de kaydol!



KAYITLAR KAPANMIŞTIR,MAİL ATILMAMASINI RİCA EDİYORUM!


Hepimiz büyük bir grup olduk bir anda.

Ne grubu?

Mehtap'la zayıflayanlar grubu!

Sevgili Mehtap,güzel yazılarından birinde,ben şu diyetle zayıfladım deyip geçseydi eminim ki hiç birimizi etkilemezdi.Çünkü diyet listelerini,zayıfla öğütlerini her yerde duyuyorduk ama harekete geçemiyorduk.

Mehtap,kendimize inanmamızı ve güvenmemizi sağladı önce.Başarı hikayalerinin ardından,altın öğütlerini ve diyet programımızı başlattığında hepimiz hazırdık,hepimiz heyecanlıydık ve hepimiz artık çok mutluyuz...

Hocamız Mehtap'ın izinde kimler var,kimler yenilenmeye,zayıflamaya başladı görelim istedik.Sınıf başkanımız Nunu görev başında! Salatalarıyla bizlere müthiş alternatifler sunan sorfasından bile, başkanlık görevini hakkıyla eda ediyor...

Bu haftasonu itibariyle karnımız düzleşti,haftaya yepyeni yenilikler bizi bekliyor.Haydi siz de katılın sınıfımıza!

Göndereceğim kodu, Kontrol Paneli-Sayfa Öğeleri-Gadget Ekle-HTML/JavaScript Ekle 'ye yapıştırarak blogunuza ekleyebilirsiniz.

Blogunuz yoksa isminiz ya da nickinizle de kayıt olabilirsiniz.Linki elbette Mehtap'a yönlendireceğim. :)

Siz de üye olmak ve gerekli kodu alabilmek için, @gmail.com ' a mail atınız.
Pin It!

57 yorum :

  1. Delfinaaaaam....bende varııııım bu sınıfa bende katılmak istiyoruuum...

    sevgiler

    EYA (zehra)

    YanıtlaSil
  2. bende :)) yolladım hemen maili:)

    YanıtlaSil
  3. :) Çok güzel çok sevindim sınıfta benimde olmama :)..

    YanıtlaSil
  4. oowwww bayanlar.. size kolay gelsin..:)) destekliyorum... sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  5. Delfinacim ben de varim demek istiyorum ama benim kilo almam lazim, Mehtap hn'dan bu konu üzerine yardım alabilirim! Bide sanırım Fidaneli var benim gibi bir deri bir kemik..:)

    Blogrol hayirli olsun, rica ederim canim, her zaman yardimci olurum.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Ben de varım bu grupta. Yaşasın saplıklı yaşam kardeşliği.

    YanıtlaSil
  7. bu ne harika bir sinif boyle.. muthissiniz.. gercekten oylesiniz.. akilli, becerikli, sevecen, duyarli ve yakinda da "fit" kadinlar sinifi..

    bayildim ben bu fikre..

    YanıtlaSil
  8. delfina'cigim, sinifimdaki ogrencilerin listesi gozukecek mi linki verdigim zaman.. cok isterim ben de kimler var diye bakmak listeye kolayca..
    Muthis bir fikir gercekten de..

    YanıtlaSil
  9. evettt evetttt ben de varım... :))) hemen mail atıyorum ve katılıyorum ben de bu sınıfa :)))

    YanıtlaSil
  10. Benim kilolar biraz zor erir ama yine de varım :))
    Mail atıyorum hemencecik...

    YanıtlaSil
  11. Delfinam bende varımmmmmm hemen mail atıyorum kocaman sevgiler mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
  12. ben ben ben ben :( şişkoyum zayılamalıyım :(

    YanıtlaSil
  13. ben de varım.hatta zayıflamaya başladım bile:)))
    çiğdem

    YanıtlaSil
  14. GELDİM GELDİM .. :)))
    ELLERİNE SAĞLIK ÇOK EMEK HARCAMIŞSIN TEŞEKKÜR EDERİZ DELFİNACIĞIM.
    SINIFIMIZDAKİ ARKADAŞLARA BAŞARILAR DİLİYORUM.
    ÇOK SEVGİLİ MEHTAPCIĞIMA TEKRAR TEŞEKKÜRLER EDİYORUM
    VE HEP BERABER
    HOCAMIZIN GÖĞSÜNÜ KABARTALIM.
    :))))))))))))
    UNUTULMAZ BİR DEĞERDİR KENDİSİ.
    SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  15. Bendeeee:)
    Evet Yarin Basliyorum.
    Tulay

    YanıtlaSil
  16. Sinir olmazsın sen bana biliyorum benim için gerek yok desem :)Gönülden destek umarım hedefe kısa zamanda ama sağlıklı olarak varırsınız!

    YanıtlaSil
  17. merhaba,
    zeytinyağınızın methini duydum,fiyat ve diğer bilgileri merak ettim,ben de istiyorumm,sevgiler,babanızın ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  18. Ne alem kadınsın Delfina!
    Ellerine sağlık. Bu da az hayırlı bir iş değil. Bir ara diyordum ya, hepimiz birer kilo versek dünya daha hafif bir yer olur...

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Delfina,
    Şu anda isze mail atamıyorum. Sınıfa beni de alır mısınız?
    Sevgiler
    Agro

    YanıtlaSil
  20. söylediğinden beri ben de okuyorum özellikle motivasyonu süper mehtapın ben bir diyetisyene başladım şimdilik ama ordan da faydalanacağım

    YanıtlaSil
  21. bende varım zaten 2 aydın rejimdeyim :))

    YanıtlaSil
  22. slm.bende sınıfa kayıt olmak istiyorum,ama nasıl?benim bloğum yok,yardım lütfen,
    fatma

    YanıtlaSil
  23. merhaba bende kaydoldum.bundan sonraki aşamalar ne olacak? nasıl olacak bu iş?ivedilikle başlasın lütfen...

    YanıtlaSil
  24. delfina hanım katılmak için mail atanlara döndüğünüzü yazmışsınız mehtap hanımın blogunda.bana hala dönmediniiiiz.bekliyorum.şimdiden teşekkurler.

    YanıtlaSil
  25. Merhaba arkadaşlar,

    Şu an itibariyle 85 kişiyiz sınıfta.Herkesi ayrı ayrı kutluyorum.Hepimiz aynı hedefe doğru ilerliyoruz ve 2 ay sonra keplerimizi fırlattığımızda ilk mezunları olacağız bu okulun...O yüzden mehtap'ın yazdıklarını harfiye uygulamaya özen gösterelim.onun özverisini dikkate alalım lütfen...

    Ayşe'cim,bu kod senin yardımlarınla oluşturuldu,ne kadar teşekkür etsem azdır sana..Senin gibi ince olan bayanların da yardım alabileceğini biliyorum,mehtap'a yorum bırak dilersen elinden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyor sağolsun herkese...

    Adını listede görmeyen varsa lütfen mail ile dönmeye çalışsın,zira iş yoğunluğu içerisinde gözümden kaçan birşey olabilir..

    Sevgiler,
    Delfina

    YanıtlaSil
  26. Ben de kayıt olmak için yolluyorum Delfinacım, bu sınıfı çok sevdim :) Hepimiz incecik ve sağlıklı olalım :)))

    YanıtlaSil
  27. Ya bende üye olmak istiyorum mail adresi göremedim nasıl üye olacam banide alın aranıza lütfeeeeen

    YanıtlaSil
  28. Canım kusura bakma mali gördüm bebeğim durmuyordu bir an göremedim

    YanıtlaSil
  29. bende zayıflamak istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  30. Sevgili delfina maıl attım , umarım geç olmadan kayıdım alınır.
    Teşekkürler,

    Seda

    YanıtlaSil
  31. merhabalar... umarım çok geç olmamıştır ve ben de bu sınıfa dahil olabilirim...

    YanıtlaSil
  32. Merhabalar..umuyorum cok gec kalmamisimdir ve bende sinifiniza dahil olmak istiyorum.Yanliz benim sitem yok yardimmmmmm..
    Ayten

    YanıtlaSil
  33. Merhaba,

    Bende kayıt olmak istiyorum.
    Ve size mail attım.

    Sevgiler*

    YanıtlaSil
  34. Sevgili Delfina sizin sayenizde Mehtap hanımı tanımış oldum.Bende sizleri takip ediyorum.2.haftam. 1 hafta Mehtap hanımın blogunu inceledim.Yorumları okudum.ve bende varım dedim.Teşekkürler. Yeşim G.

    YanıtlaSil
  35. Kayıtlar devam ediyorsa bende varım arkadaşlarr..
    Sevgilerr..

    YanıtlaSil
  36. Merhaba ben sevgili Mehtap Hanım'ı sizlerden öğrendim ve bugün başladım kayıtlar devam ediyorsa bende varım. blogum yok benimde. sevgiler hepinize..
    Ü.A.A.

    YanıtlaSil
  37. merhaba bende mehtap hanımın sitesinden haberdarım.2 haftadır kendi elimdeki listeye uyaraktan rejime başladım. çok çabuk kilo alıp çok çabuk veren biri olarak 2 haftada 5 kilo verdim.bende sizin sınıfınıza katılmayı istiyorum.yapmış olduğunuz motivasyonla daha iyi sonuçlar alacaımıza inanıyorum.Bütün katılanlara başarılar diliyorum.Emel Baki Yemekzevki.net

    YanıtlaSil
  38. merhaba bende mehtap hanımın sitesinden haberdarım.2 haftadır kendi elimdeki listeye uyaraktan rejime başladım. çok çabuk kilo alıp çok çabuk veren biri olarak 2 haftada 5 kilo verdim.bende sizin sınıfınıza katılmayı istiyorum.yapmış olduğunuz motivasyonla daha iyi sonuçlar alacaımıza inanıyorum.Bütün katılanlara başarılar diliyorum.Emel Baki Yemekzevki.net

    YanıtlaSil
  39. Merhaba ,ben de sınıfa katılmak istiyorum,size mail attım.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  40. Ben de bu sınıfta olmak istiyorum..Kayıtlar doldu mu? :)))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  41. Mehtap Hanımın motivasyonuyla ben de aranıza katılmaktan büyük heyecan duyarım. Size bir e-posta gönderdim. Umarım çok geç kalmamışımdır.

    YanıtlaSil
  42. Merhaba Delfina, Mehtap hanımı bir süredir ben de sessiz takip ediyordum. Bu süre zarfında kendi kendime rejime de başladığım oldu ama Mehtap hanımın listesine göre değil. Bugün Mehtap hanımın listesine göre rejime başladım. İnşallah devamını getirebilirim. Belki listeye katılırsam bu beni daha fazla motive eder.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  43. merhaba ben Ü.A.A.
    daha önce yorum yazmıştım sınıfa kayıt olmak istiyorum diye. ama size mail atmamışım sanırım bende kayıt oldum sanıyordum(!) şaşkın ben işte:) her neyse artık bugün benim diyette 15.günüm sınıfa kayıt olamasamda elbetteki devam edeceğim. eğer kayıt imkanı varsa 1.gönüllüyüm bu sefer unutmayacağım:)
    Ü.A.A.

    YanıtlaSil
  44. Ben de istiyorum, lütfen beni de kaydedin sınıfınıza:))

    YanıtlaSil
  45. Kayıtlar kapanmıştır,Mehtap Hanım'ın yazılarını dikkatle takip ediniz.

    Syg,

    YanıtlaSil
  46. ama ben bugün rastladım bloğa. yeniden yeni bir grupla başlasak ??

    YanıtlaSil
  47. ilham kaynagı22 Temmuz 2009 16:30

    Yanlızlar kraliçesi gibi ben de yeni farkına vardım blog un. Ve onun yeni grup kuralım teklifini destekliyorum:)Sevgiyle başlayalım ve birbirimize yeni açılımlarda destek olalım.22 temmuz 2009.

    YanıtlaSil
  48. Ne yapmam gerek kayıt olabilmek için!!!
    ama benim midem ve göbegim simit şeklinde şişmeye başladıııı..
    Kollarımın üst kısmı bana ait değilmiş gibi vücutçuların tombik kolları gibi oldu..
    Yardım et lütfen Mehtaaaap!!!
    Beni de üye yapın lütfennnn :S

    YanıtlaSil
  49. sevgili delfina. ben aydın dan serpil öğretmen. baharın öyküsü adlı yazının sahibinin oğlunun öğretmeniyim ne zmandır uğraşmama rağmen sizlerle bağlantı kuramadım. bende bahar gibi zayıflamak ve öğrencilerime azmin va sabrın nerlere getirdiğini ispatlamak istiyorum yardım elinizi uzatırsanız sevinirimmm . e mail adresim .srpkarasaban@hotmail.com. şimdiden teşekür ler

    YanıtlaSil
  50. Merabalar, ben yeni gördüm blounuzu ve katılmak istiyorum. Ama sanırım mümkün değil. Bloğu iyice iceledim. Baştan beri her sayfasını okudum ve pazartesi günü bende aranıza katılıyorum. Ama ne yazıkki sizlerle iletişime geçemeyecğim. Bloğa kayıt olabilmenin hiçbir yolu yok mudur yada yeni bir blog açılması gibi bir durum söz konusumudur? Mail adresim senemhskok@gmail.com Beni bilgilendirebilirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  51. merhaba HERKESE,

    kayıtlar kapanmıştır ne yazık ki.Yeni bir sınıf açılmayaktır.

    Mehtap hanımın yazılarını takip ediniz lütfen.zayıflamaya karar verdiyseniz onunla muhakkak başarırsınız...

    başarılar diliyorum...
    sevgiler

    delfina...

    YanıtlaSil
  52. çook üzgünüm :( umarım bir sınıf açılır.. ühühüüü

    YanıtlaSil
  53. merhabalar ben hipotiroit hastasıyım yaklaşık 1 yıldır levotirion kullanmaktayım.. ve ne yaptıysam kilo veremedim lütfen bana yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  54. Yine ben yine şanssızzlıkkk:((( yeniden kayıtlar başlarsa banada haber vermenizi umarak hoşçakalın diyorum...

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10