15.04.2009

Yaza incecik girmenin sırrı....



Sır değil elbette...

Yüzlerce insan pazartesi yenilenmeye başladı.Dikkat edin, "diyete" demedim.Sağlıklı beslenmek,toksinlerden arınmak için hepimizi yazılarıyla heyecanlara sürükleyen sevgili Mehtap sayesinde çok şey başaracağız.

Dün ve önceki gün öğleden sonra açlığım başladığında kendime komut verdim hep dayan diye.Perşembe geçer açlığınız dediydi Mehtap,bugün açlık diye birşey kalmadı ve kendimi kuşlar kadar hafif hissediyorum...

Eğer pes etseydim, halen kilolu ve halen kilo almaya devam edecektim.Eee nereye kadar bu kilolarla yaşayabiliriz ki!

Size de mi heves geldi,atlayın bakalım Mehtap'a.

Bu arada, Funda'nın ve Bahar'ın başarı öyküleri öyle güzel ki, imkansızı mümkün kılan ve hepimize yaşama sevinci katan melek gibi Mehtapcığıma tekrar tekrar teşekkür ediyorum...
Pin It!

13 yorum :

  1. Canımmmmmm ahh nerde inşallah hemen
    sayfaya bakıcam sağol bu muhteşem paylaşım için kocaman öptüm tatlım.

    YanıtlaSil
  2. Ah ah o karnımın acıkması bi başladı mı beni kimse tutamıyo:) Gözüm görmüyo, o kadar da sağlıklı beslenmeye çalışsam özen göstersem de acıkınca işler değişiyo maalesef, verdiğin linki incelicem belki bi faydası olur:)

    YanıtlaSil
  3. söylediğinden beri ben de takip ediyorum çok güzel bir site ve herkese yetişiyor mehtap hanım

    YanıtlaSil
  4. mehtap muciize bir kadın ve mucizeler yaratıyor..ben en yakın tanığıyım delfinacım.. benim için de 2 gün zor geçmişti sonrası sanki hep böyle yaşıyormuşum gibi..hala böyle yaşıyorum ve hala vermeye devam ediyorum, hem de yiyerek..hatta yanlışlıkla biraz kaçırırsam öyle rahatsız oluyorum ki.. hadi bakalım senin öykünü de merakla bekliyorum ben..

    YanıtlaSil
  5. beraber yürüdük biz bu yollarda :)))))))))))))))))))))))bana her şey ''mevsimlerden Romayı hatırlatıyor '' !!!!!!!

    :)))))))))))))) Yola devam.....

    YanıtlaSil
  6. Ben d eçok sevdim Mehtap hanımın sayfalarını.
    Sanırım blog yzamk böylelikle fayda sağlayıyor hayatlarımızda.
    Sevgilerimle Delfina'ciğım.

    YanıtlaSil
  7. Ahh ahhh beni bir bilseniz,en çok bana lazım diyet.Sayfayı en kısa zamanda inceleyeceğim.

    YanıtlaSil
  8. Selam canımcım,
    Öncelikle güzel mesajın için çok teşekkür ederim.
    Bu blog benim de çok işime yarayacak sanırım. Doğum sonrası kilolarımı verdim ama hala daha zayıflamam gerek.
    Öptüm kocaman...

    YanıtlaSil
  9. Delfina'cığım dün senin sayfandan sonra girip uzun uzun inceledim Mehtap hanımın blogunu. Eve gidince hemen metabolizma çayını yapıp bir güzel içtim.Bugün de işyerime getirdim. Yediklerime dikkat ediyordum ama arada bir de kaçırıyordum ölçüyü :)) Şimdi daha da dikkat etmeye çalışacağım. Mehtap hanıma yorumumu da yazdım.Teşekkürler canım. Bizleri ona ışınladığın için :)))

    Kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkürler mehtapla tanıştırdığın için...soyle bir goz atıp geldim ve detaylı incelemeye gidiyorum tekrar:)) sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. Delfinacigim aman kendine dikkat et, cok kisa zamanda cok kilo verdiren "mucize diyet" turu seyler zararliymis vucuda, cunku verdiginden bile fazlasini daha sonra geri aliyormussun. En ideali (ve kalici olani) 2 haftada 1 kilo vermekmis. Ben bayagi okuyorum bu konularda, uyarayim dedim canim :)

    Sevgiler

    Moonie

    YanıtlaSil
  12. ben rejim yapayım derken kilo almıştım :)) tabi bir doktorla beraber çalışmak lazım.. ben Mehtap hanımın da saydığı gıdaları azaltarak kilo verebiliyorum..çok kolay değil gerçekten

    YanıtlaSil
  13. AAAAAAAAAA...!!!!!!!!!!!!!!! BEN AĞLAMAK İSTİYORUMMMMMMMMMM!!!!!!!!
    BENDE KİLO VERMEK İSTİYORUM ,AMA İRADE YOK BE ANACIM ,BEN BİR MEHTAPA UĞRAYAYIM EN İYİSİ VALLAHİ İMRENDİM SANA DELFİNAM....

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10