1.04.2009

Bilin bakalım....




Bilin bakalım, bu resim nedir?

İskambil kağıtlarının güzelliği mi,
Fotoğrafın anlamı mı,
O rakamların ne olduğu mu?

Yetmişİki ~ 72


Evet evet yanlış görmüyorsunuz, tam 72 altyazı hazırlandı.

Türkçe Filmlere 72 Türkçe altyazı hazırlayan gönüllü çevirmenlerimizi kutluyor,hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyor ve Türkiye'nin onlarla gurur duyduğunu haykırmak istiyorum...

İyi ki varsın Ey Divxplanet...

Biten son 3 altyazı;

1. Gen (2006)
2.
Issız Adam (2008)
3.
Recep İvedik 2 (2009)

Pin It!

17 yorum :

  1. daha nice 72 lere olur inşallah çok sevindim :))

    YanıtlaSil
  2. Üçü birden diyecektim cevap olarak. Altındaki yazıyı son anda gördüm.

    İnşallah katlanarak artması temennisiyle...

    Kolaylıklar

    YanıtlaSil
  3. oooo.. süpper..
    sayıların 10x 100 x olması dileğimle tatlım...

    YanıtlaSil
  4. fotograf iyiymiş :) 72 altyazı haberi ise fotograftan bin kat iyi :)

    YanıtlaSil
  5. harika bir haber senin adına çok sevindim..

    YanıtlaSil
  6. Canımmmmm çokkk mutlu oldum devamını dilerim sımsıcak sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. süper bir haber arkadaşlardan allah razı olsun

    YanıtlaSil
  8. bUGÜN DUYDUĞUM EN GÜZEL HABER BU.DEVAMI GELECEKTİR.

    YanıtlaSil
  9. Harika bir haber bu Delfina! Çok çok sevindim.

    YanıtlaSil
  10. Süper bir olay bu bence hazırlayanları kutluyorum ve devamını getirirler inşallah diyorum.
    Hoşçakal.

    YanıtlaSil
  11. Çok sevindim Delfina'cım, çok.
    72'nin yanına bol sıfırlar eklensin diye dilemek istedim.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. Hala duyarlı insanların olması çok güzel gerçekten... Çok güzel bir haber bu...

    YanıtlaSil
  13. EMEĞİ GECENLERE TEŞEKKÜRLER GERÇEKTEN BİR EKSİĞİMİZİ DOLDURDULAR BU ZAMANA KADAR NEDEN DÜŞÜNÜLMEMMİŞ DİYOR İNSAN .SEVGİLER

    YanıtlaSil
  14. Süper...
    Tüm emeği geçenlerin ellerine sağlık.
    Öptüm şekercim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. recep ivedigi cevirmeselerde olurmus - katkida bulunacagini sanmiyorum tv keyfine!

    gerci zevk meselesi ama...bana göre degil!

    YanıtlaSil
  16. divxplanete teşekkürler.
    çok hızlı paylaşım yeridir.

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10