26.03.2008

Voleybolculara müjde :)

® luis montemayor




Spor ile yakından ilgiliyseniz,voleybolcu ve 55 db üzeri işitme kayıplı iseniz çook şanslısınız.İşitme Kaybınız size yine avanataj kazandırdı değil mi?





İşitme Engelliler Voleybol Milli Takımına katılınca ne olacak diyebilirsiniz.Arjantin'de ve Tai Pei'de yapılacak olimpiyatlara katılarak ülkemizi temsil edeceksiniz.




Ben de orada olmalıyım diyorsanız, Mustafa Çiçek ile irtibata geçebilirsiniz.





Bol şanslar diliyorum...





Adres: İşitme Engelliler Spor Federasyonu Başkanlığı Ulus İş Hanı A Blok Kat 1 No:109 Ulus-ANKARA 06050



Telefon: 0312 311 08 19



Faks: 0312 311 6214

Web : http://www.sessizler.org/

e-posta : isitmeng@gsgm.gov.tr


Pin It!

3 yorum :

  1. Vay be Delfiş'im ne ilginç habermiş. Umarım ülkemizi temsil edenler de olur. Bu arada biliyorum sende bankacısın allah sabır versin be güzelime :) Kocaman öper edi delfişini

    YanıtlaSil
  2. Delfinacığım, ben de izlesesem müsabakaları... Gerçi burada değil ama kumlarda oturduğumu düşünmek bile beni mutlu etti. Ve son olarak başlığın çok şeker olmuş :) Çok yakışmış...

    YanıtlaSil
  3. Edicim,katılanlar olduysa ne güzel di mi,hem spor ile hayat daha güzel oluyor.Ahh neden işitme kayıplıyım diye üzülenlere sesleniyorum,lütfen arkadaşlar her sorunun bir çaresi var,her derdin bir kolaylığı var....ben de öptüm edicim...

    denizcim canım,ne güzel olurdu,ben de otururum yanına,beraber seyrederdik.güneş yaksın varsın,ortamın neşesi yeterdi bize di mi...başlık için tşkler canım...

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10