22.09.2008

2008-2009 Kış, Erkek Çocuk ,Ayakkabı Modası...

Son zamanlarda çocuk modasından bahsetmemden sıkılmıyorsunuz değil mi?

Geçen seferki yazı, tamamen kızların enfes elbiselerine ait olunca,erkek çocuklarına borcum kaldı gibi hissettim.

Oğlumla ayakkabı konusunda zevklerimiz çok uyar.Beğendiklerimi "wauuvv işte bu aradığım"," renk harika,daha ne olsun" gibi cümlelerle destekleyince,hediye aldığım ayakkabıları beğenmezse diye değiştirmeme gerek olmadı hiç. :))

Bu yılın sonbahar ve kışı,çocuklarımızın ayaklarını üşütmeyecek,onları hep sıcacık tutacak kaliteli ayakkabılarla geldi.

İşte bu yılın en beğendiğim tasarımları;











Pin It!

8 yorum :

  1. AHH DELFİNACIĞIM,KALMADIKİ BU BOYDA BİZDE ADAM :((
    AMA SENİN DELİKANL GÜLE GÜLE GİYMELİ ELBETTE...
    ÇOK SVGLR CNMM

    YanıtlaSil
  2. Şu kemik logolu benim oğlumun olsun, oğlum yok yeğenimin olsun :) 1 ay sonra kuzenimin bir oğlu olacak ve ben teyze olacağım. Dergilerin erkek çocuk sayfalarına bakmak çok değişik geliyor, ilk defa ilgimi çekiyor :)) Kaneviçeli "adam" kazakları, hırkalar, kadife pantolonlar... Ayakkabıları giyenler sağlam adımlarla başlasın hayata... :)

    YanıtlaSil
  3. En alttan 6. ayakkabı benim olsun :))
    Ben çok seviyorum ayakkabıları özellikle çocuklara ait olanları (:
    Kuzenim Emre için ayakkabı almaya gitmiştik yaklaşık 3 sene önce falandı sanıyorum ; kendimi kaybettim mağazada :s

    Çok güzeller (:

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden sirin...

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel ama bende 2. sıradakini beğendim.Hatta bunun benzerini görüp kararsız kalmıştım..Bayram geliyor bayramlık almak adetten olmuş,bu hafta bu ayakkabı işini çözmem lazım benimde :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. nunucum,koca adamlara uzun ömürler,ben de o günleri görürürm inşallah :)

    denizcim,demek teyze olacaksın,ahh süper bir duygu yeğen sahibi olmak.şimdiden hoşgelesin bebeğimiz,kemik logoluyu sana verdim gitti :)) 2.çocuk düşünüyor musun?

    azαв-ı мυкα∂∂єѕ,o ayakkabı da emre nin olsun.:) şu zamanda ne çok çeşit var değil mi,insan hepsine bayılıyo...

    figoltx,öyle valla :))

    pelincim,bu sene pek çok ayakkabı alacağım galiba ben de :( daha okulun açılalı 1 ay olmadı beyefendinin ayağı sürekli büyüyo,boy atma döneminde ya ondan sanırım.senin bıcırıkları da öptüm cnm...

    YanıtlaSil
  7. Zevklerimiz aynı.Bende bu ayakkabılara bayıldım:))

    YanıtlaSil
  8. enerjicim,hepsi çok şeker di mi...

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10