23.09.2008

King Kong'dan müthiş zeka soruları :)


Bilmeyenlere not; Kingkong,delfina'nın oğludur.



Merhabalar,

Ben eski kingkong, ne zamandır sizlerle konuşamadık.İşte şimdi bulabildim bu fırsatı.Bu konuyu açmamın amacı; sizleri zeka testine sokmak:)

Hazır olun işte Prof.Dr.Kingkong'un hazırladığı sorular geliyooor ;)

Sorulara başlamadan önce bazı şartlarım var:)

  • Gugil veya ekşisözlük bakmak yok o zaman kırılım :(
  • Bazılarınız beğenmeyebilir veya zekanız pek iyi değilse de ondan üzülmeyin :)
  • Hepsini bilirseniz yani einstein(aynştayn) in bin katısınız maşallah maşallah :)
  • Bilirseniz bi süpriz;)
  • Bilemesseniz ilk adamlar kadar cahilsiniz yani biraz kursa gidin kanımca :)

Slogan: No Heyecannnnn!!!!:=)

  1. Kaşlarımız ne işe yarar? (E süslemekten başka işi vardır eminim)
  2. Sesler kulağımızda nerede toplanıp kulak zarına gider?
  3. Tozlar gözümüze kaçtığında gözümüzün arkasında mı birikir?
  4. Körler Nasıl rüya görür?
  5. Gürültülü bi ortamda kulak zarımızın yıpranmaması için ne yapmalıyız?

Cevaplarınızı yorum kısmına bekliyorum.

Saygılarımla,

image

Pin It!

20 yorum :

  1. Soruların hepsi harika,zeki çocuk vesselam..

    Pelin teyzesi sabah sabah ne cevap verir diye düşündü ama ,her cevabıma bir soru ilede karşılık verecek olasılığı da çok yüksek:))

    1- Kaşlar yüzümdeki simetriyi sağlıyor...Ağlama modunu girdiğimde eşime karşı çok işe yarıyor:)) ( bunu king- kong duymasın)
    2- ?????..
    3- Birikmez sanırım,gözyaşı buna engel olur :) (attım ama) :))
    4- Bu süper buna cevabım yok .......şaşkınım uzunca bir süre düşünürüm sanırım.
    5- Bunada cevap bulamadım ...

    Yeni uyandım , ve bu cevapları zar zor verebildim...King Kong beni pes ettirdi:)) Kocaman maşallah ...

    Yanaklarından öpüyorum..

    YanıtlaSil
  2. Prof. Dr. Kingkongcum hemen yanitliyorum zeka testini :))

    (no gugil, no eksisozluk, ne heyecannn:))

    1- cok calisinca terimizin gozumuze kacmasini engeller :)
    2- sesler kulak kepcesi sayesinde toplanir :)
    3- Tozlar gozumuze kacinca sanirim goz kapagi ve goz yasi sayesinde sulandirilarak disari atilir :)
    4- Sanirim korler de bizim gibi ruya gorurler
    5- gurultulu bir ortamda kulak zarimizin yipranmamasi icin agzimizi acik tutmaliyiz :) kulak zarini icten ve distan dengelemek icin :)

    Bildim mi Kingkongcummm :)

    Annecigini de kocaman opuyorum, senin gibi zeki bir prof oglu oldugu icinn :)

    YanıtlaSil
  3. Evet sıkı durun, geliyor:
    1)Karşımızdaki kişinin duygularını anlamakta faydalı olur. Ayrıca insanların kaşlarını almadıkları ve doğal oldukları zamanlarda, kaşlarına bakarak o insanların kişilikleri hakkında da tahmin yürütülebilirdi. Örneğin iki kaşının arası açık olanlar kibirli olur gibi.
    2)Kepçelerde.
    3)Tozlar gözümüzde birikmez zaten, gözyaşıyla beraber atarız.
    4)Gözün bir maddi, bir de manevi yapısı vardır. Uykuda manevi yapısını kullanırız, maddi yapısını ise kullanmayız. Örneğin körlerin rüya görmesi gibi bir de tersi vardır. Uyuyan bir insanın gözlerini açsanız bile göremez. Çünkü maddi yapısı devre dışı kalmıştır. Maddi yapısı et ve kan dan oluşmakta olup; manevi yapısına ise kalp gözü diyebiliriz.
    5)Ağzımızı sonuna kadar açmalıyız ki dalgaların bazısı ağzımızdan girsin.

    Nasıl ama? Valla billa gugile falan girmedim.

    YanıtlaSil
  4. Saygıdeğer Prof.Kingkok :)
    Tam benlik olmuş bu test, annesi biyoloji öğrt, kendisi biyoloji manyağı olan birine çok uygun düşmüş, bakalım hepsini doğru bilecek miyiz ? Haydi başlayalım :)

    1-Kaşlarımızın gözlerimizi, terden koruyor olması lazım, ama emin değilim yanlışsa affola :)

    2- Bu soru baya basit be Kingkok,
    ses dalgaları kulak kepçesinde toplanır.

    3-Toz gözde birikir miymiş hiç, küçücük bir toz kaçtıgında bile gözyaşı atar onu:)
    Gözyaşları kurumamış bir insanın gözünde toz moz birikmez arkadaş :)

    4-Valla ben bunu bilemicem sanırım ama yine de birşeyler atalım :)
    Körler nasıl rüya görür, siyah beyaz falan görüyorlardır herhalde, ya da normalde nasıl görüyorlarsa cisimleri öyle görüyor olmaları lazım, sağlam attım kanımca :)

    5- Kulağımızı kapatsak, pamuk taksak falan olma mı :)

    İki soruyu sağlam attım ama hadi hayırlısı :)

    Sevgiler Kingkok :)

    YanıtlaSil
  5. Bir de söylemeden geçemicem, King Kok'cum bu soruların zekayla hiç bir alakası bulunmamaktadır, biyoloji dersini iyi bilen, hafızası sağlam her insan bu soruları yapar, sen bi daha ki sefere ciddi ciddi böyle şekilli falan iq testi koy buraya :)
    Sevgiler :)
    Mesela ben bir tane sorayım çok basit gelecek ama basit değil, tamamen dikkat ve zeka sorusu, 1'den 100'e kadar kaç tane 9 rakamı vardır :)Genelde insanlar 11 der ama cevap o değil :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle header süper olmuş bayıldım canım. Şartlara uydum içimden geleni yazdım.

    Ama bu yazının yorumlarını beklet onaylama kopya çekmesin kimse :)

    1.Sanırım akılcı bir cevap vermem gerek.Orantıyı sağlıyor.

    2.İç kulak mı?

    3.Sanmam en alt çizgiye alt kirpiklere iner ve atar göz onu.

    4.Ay kıyamam ya. Ama görürler eminim dış çevreyi beyin hayal eder sanırım yani görmek şart değil hayal gücü beyinde bitmez mi?

    5.Kepçenin önündeki o minik yer adını bilmiyorum sıkıca kapamalımıyız Delfiş?

    YanıtlaSil
  7. Direkt yanıtlıyorum, araştırmıyorum Kingkongcuğum :)
    1. Kaşlarımız, alnımızdan süzülen terimizin gözümüzün içine girmesini önlemek ve güneş ışınlarının gözümüzü kamaştırmaması için vardır :)

    2. Sesler dalgalar halindedir, bir yanda toplanmaz. Kulağımız ya da işitme cihazımız sesin başladığı ve bittiği an arasındaki süreyi ve sesi bütün olarak algılar. Nasıl ki zıplayan bir çocuğun görüntüsünü gözümüz biriktirmezse, sesi de biriktirmeyiz. İlla ses biriktirmek istersen teybin REC tuşuna basman gerekir :)

    3. Tozlar gözümüze kaçtığında gözümüzde onları atmak için gözyaşı salgılanır. Yabancı maddeler göz pınarımızdan bu yaşlarla atılır. Bu nedenle de filmlerde ağlayan kadına neden ağladığı sorulunca "gözüme toz kaçtı" derler :) Gün içinde birikip yeterince atılamayan toz vs., gece boyunca "çapak" adı verilen atığa dönüşür. Biz de yüzümüzü yıkarken bunları temizleriz..

    4. Körlerin rüya görmesi ile ilgili bilgim yok. Ama düşününce, rüyalarının seslerden ibaret olduğunu sanıyorum.

    5. Gürültülü bi ortamda kulak zarımızın yıpranmaması için bu tür ortamlara girmemeli, girdiysek ve çıkamıyorsak da gürültü kaynağına en uzak yerde durmalıyız. Bir de çok ani gürültü sözkonusu olunca ağzımızı açarız ki, kulak zarımıza uygulanan basınçtan etkilenmemizi önleyelim :)

    Kingcim sen kaç yaşındaydın birden anımsayamadım. Güzel soruların için seni kutlarım... Umarım sana yardımcı olabilmişimdir. Öperim yanaklarından...

    YanıtlaSil
  8. Amaninn benim arkadaşıma bakın hele bizlere ne sorular hazırlamış :))) Ayol senin Feyza teyzen çok zeki değil ki bu sorulara cevap versin hihihiih..Ben bundan sonraki imtihanları test usulü istiyorummmmm :))
    Cevaplarıda en kısa zamanda bekliyorum :)
    Seni ve Delfinacımı çook öpüyorum..

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Kingkong,
    Bu kadarda kazık sorular olmaz ki ama!!Gugil'e girmemek için çok direndim ama başardım..
    Sırf senin için:))Şimdi başlıyorum cevaplamaya..korkuyorummmm çünkü ilk defa sınıfta kalıyorum:)

    1/Kaşlarımız gözümüz için bir kalkan niteliğindedir..aynı kirpiklerimiz gibi..
    2/Atıyorum iç kulak:)
    3/hayır göz kırpma suretiyle dışarı atılır..
    4/Rüyanın zihindeki olup bitenlerle ilgisi yok mu..Rüya görmek için gören göre ihtiyaç yok ki..Herkezin bilinçaltısı var..
    5/Ağzımızı açıp kapamalı basıncı dengelemeliyiz..

    nasıl?..
    inşallah geçer not verirsin bana...
    Kocaman öpüyorum seni..

    BAHAR

    YanıtlaSil
  10. Yaaa, bu sorular cok kazik:)

    YanıtlaSil
  11. sorular baya bi ilginç..

    Şimdi kingkong oğlumuz hep böyle sorularlamı haşır neşir??cvp evet ise bu da baya bi ilginç....

    1)kaşlar yüzdeki ifadeyi tamamlayan bi uzuv..gözleri de koruyan bi görevi varmı ki:P

    2)Kulak kepçesinde:DDD

    3)Bence de göz dışardan gelen yabancı cisme tepki olarak gözyaşı salgılayarak,cismi dışarı atar..

    4)normal insanlar nasıl görüyosa onlarda öyle görüyorlardır heralde..farklı olacağını zannetmiyorum..

    5)Ağzını aralayarak..Alçaktan geçen uçağın sesinden kulağımızın etkilenmemesi için ağzın aralanması gerektiğini bir öğrt.den duymuştum..gürültülü bi ortamda da aynı tepki verilebilir;)


    Delfinacığım sana da sevgi ve selamlarr...

    YanıtlaSil
  12. Günaydın canım,
    Güzel mesajını okurken yine içimi bir sıcaklık kapladı.
    Desteğin için ne kadar teşekkür etsem az.
    Bundan sonra mutluluklarımızı paylaşıyor olacağız hep inşallah.
    Ama sana sözümü unuttum sanma. Kullandığım malzemelerin fotoğraflarını çektim. İlk fırsatta onları tasnif edip yayınlayacağım.
    Son yazılarımdan biri bu olacak. :)

    Cin oğluşunun sorularına kendimce cevaplar vereyim bakalım.
    1-Terimizin gözümüze inmesine engel oluyorlar diye biliyorum.
    2-Kulak zarı hemen kulağımızın içinde olduğuna göre kepçede mi acaba? :)
    3-Gözün nemli yapısı ve göz kapakları sayesinde tozlar arkaya geçemez sanırım.
    4-Ne kadar doğru bilmiyorum ama küçüklükten aklımda kaldığı kadarıyla ses beynimde çınlamasın diye ben ağzımı açıyorum. :)

    Oğlunu gözlerinden öpüyorum bitanem.
    Kendinize çok iyi bakın.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. deli bozuk:)
    süpriz neymiş öğrenelim de ona göre cevaplayalım:)

    YanıtlaSil
  14. katıldığınız için ve beni mutlu ettiğiniz için teşekkür ederim teyzelerim

    cevapları bilen ve kafa yoran herkese tsk leerrr.

    canınız sıkılmasın diye cevapları buraya yazmıyorum ne de olsa az çok bilmişsiniz.

    ellerinizden öpüyorum,uyumuya gidiyorum
    bir sonraki yarışmada görüşürüüüüzzzz

    hoşçakalınnn

    YanıtlaSil
  15. 1. hem guzel karızma durduruyo:)hemde terımızın gozumuze gıtmemesı içın2. bılmıyom3.hayır goz kapaklarında dıe bılıorum4.bızım gıbı galıba gerçı hıç bışı goremeyen ruyayı nasıl goruru onuda bılmıyom5. kulagımıza pamuk tıkayarak:)

    YanıtlaSil
  16. Cevaplar ve kimler bildi bekliyoruz Delfiş :)

    YanıtlaSil
  17. merhaba sitenizi arada sırada takip ediyordum ama artık hep okuyacağım. kabullenmekte zorlandığım ama gerçek olan bişey ki benim de işitme kaybım var. Moral bulmak için sizin yazılarınızı okuyordum bazen ise kaçıyordum çünkü yüzleşemiyordum kendi gerçeğimle. Bunu da ilk size söylüyorum. Bir kaç ay önce bir tane işitme cihazı aldım daha tam alışamasam da toplumda kendimi daha güvenli hissetmemi sağlıyor. Neyse ben özellikle 4. soruyu cevaplayacağım diğerleri aşağı yukarı yazılanlarla aynı fikirdeyim. Bu soruyu ben de çok düşünmüştüm çünkü. Kanaatim ise şöyle. Doğuştan kör mü sonradan kör mü olduğuna göre değişir. Doğuştan körler bana göre rüyalarında da körler. Dünyayı nasıl algılıyorlarsa, rüyaları da öyle olacak. Çoğunlukla sesli ve de dokunma hisli. Sonradan körler ise daha önce edindikleri görsel bilgiyi hep kullanacaklardır. Rastladıkları şeyleri eski bilgileriyle ilişkilendirir, renk şekil gibi. Bu şu duruma da benziyor. Türkçe konuşulan bir yerde kaldığımda rüyalarım türkçedir, ama ingilizce konuşulan bir yerde belli bir süre kalınca artık ingilizce rüyalar görüyorum.
    Bu sorunun kesin cevabı var mı literatürde bilmem ama sanırım ancak felsefi yorumlar yapılabilmiştir.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Sorular harika bence tam bir genel kültür

    YanıtlaSil
  19. cwcim, kingkong cevapları açıklamama kararı aldı,dediği gibi kimse kırılsın istemiyomuş :)))

    sevgili gece,hoşgeldin.işitme kaybı hakikaten büyük nimet,lütfen üzme kendini.benim sınırımda mısın bilmiyorum ama benimki çok ileri derece işitme kaybı safhasında.geçtiğimiz hafta cihazım arızalandı ve ben 1 hafta sessizliğe mahkum kaldım.bunun da tadını doya doya çıkarttım.bankacıyım,işe geldiğimde cihazımı çıkarttım öyle çalıştım.msn,mail ve smsler sayesinde işimiz çok kolay sevgili gece. dikkat et bak,cihaz varken duydugumuz sesler bile gereksiz.gerekli olanları duyabildiğimiz sürece gerisi boş.cihazına alıştıkça,kaybın oldugunu bile unutacaksın.

    körlerin rüya görmesi ile ilgili tespitin ne güzel,hiç böyle düşünmemiştim.hakikaten doğuştan kör biri bizim rüyalarımız gibi göremez herhalde di mi,eşyaları tanımadığından,dünyayı tanımadığından.

    kucak dolusu sevgiler geCe'cim...

    YanıtlaSil
  20. 1-Kaşlarımız güzel görünmemize yarıyor :) ya da çatmaya, işte mimiklerimize bir hava katmaya falan yarıyor :D

    2-Bilemiyorum öğrenicem :)

    3-Hayır birikmez göz yaşı ya da sıvısı herneyse onları atar.

    4-Çevreyi, insanları, dünyayı nasıl algılıyorlarsa beyinlerinde, rüyalarında da algıladıkları gibi şeyler görürler...

    5- kulağımızı tıkayabiliriz...


    :) çok eğlenceliydi.. sevgiler

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10