1.09.2008

Beni tanımalısın, çünkü... ( 2.Bölüm )


Oyunumuzun 2.bölümü ile karşınızdayız.

Bu hafta da birbirinden farklı yanıtlar veren,yaşama sevinci yüksek insanlar var listemizde.Önümüzdeki hafta,yayınlanacak başvurularınızda dilerseniz mini bir resminizi koyabilirsiniz.

-----
1-Yaşım; 25... / Cinsiyetim;kız
2-Rumuzum;GOKKUSAGI
3-Kaybım .ileri derece...... , % 60-70... kayıplıyım,...25. yıldır.
4-Hayata sımsıkı bağlıyım, çünkü ..hayat yasamaya deger ve sevınce güzel.........
5-En son okuduğum kitap..çanakkale mahşeri...
6-En sevdiğim şey; gezmek gezmek gezmek
6-En sinirlendiğim şey; sorumsuzluk
7-Mesleğimi ya da işimi tanımlamam gerekirse ; insanlara en iyi sekılde yardımcı olabilecegım bır meslege sahıbım :) Hastaların doktorlar aracılığıyla verdiğim ilaçlarla iyileşmesı benı mutlu ediyor.. Gerektiği yerde psıkolojık danısmalıkta yapıyorsunuz Aglayarak gelen ınsanı gülerek yollayabılıyorsanız sızden ıyısı yoktur...
8-Birşey daha söyleyeceğim; Sanırım bu oyunu seveceğim ben :)
*******************************
1-Yaşım; 25 / Cinsiyetim; Erkek
2-Rumuzum; cekkirgem
3-Kaybım %55 doğuştan beri işitme kaybım var.
4-Hayata sımsıkı bağlıyım, çünkü engelli olmak yaşamak demektir.
5-En son okuduğum kitap Ahmet Altan-Kristal Denizaltı
6-En sevdiğim şey; Basketbol
6-En sinirlendiğim şey; Kızdırmaları. Ama kısa süre sonra ne dediğimin farkında olmayıp affediyorum.
7-Mesleğimi ya da işimi tanımlamam gerekirse ; Hastanede şirkete bağlı eleman olarak hasta kabul'de çalışmaktayım.
8-Birşey daha söyleyeceğim; Engelliler ile ilgili yeni çıkan yasalar hakkında bilgi edinmek istiyorum. Çok fazla da ısrarcı değilim. Müsait olduğun zaman..
*******************************************
1-Yaşım: (635- 500)/5 Cinsiyetim:Baaayan
2-Rumuzum; huu
3-Kaybım miktar dediğin nedir? az ya da çok neyi değiştirir? kayıplıyım, 5 yıldan sonra saymayı bıkatım yıldır.
4-Hayata sımsıkı bağlıyım, çünkü; canım sağolsun.
5-En son okuduğum kitap; Harry pother :)
6-En sevdiğim şey; büyücüler, cübbeler. cadılar, kediler. ha bir de sonbahar.
6-En sinirlendiğim şey; gölge olmayan bir yerde güneş altında kalmak. ben bir penguenim soğuk havayı severim...
7-Mesleğimi ya da işimi tanımlamam gerekirse; sanatçı, ressam - çizer, boyar, keser-yapıştırır.
8-Birşeydaha söyleyeceğim; zaman zaman insanlara söylüyorum iyi duymadığımı da başlıyorlar tarzanca konuşmaya farkına varıyorum ki sonra hiç duymuyorum sanıyor onlar beni aslında vermiyorum bozuntuya,gidiyorum sularına hıhı diyerek dumuyor numarası yapıyorum onlara mahcup etmemek gerek insancıkları aslında anlayışla yaklaşmak utandırmaz onları sonuçta onların attığı taklaları gördükçe biraz güldürür beni çaktırmadan da olsa.
******************************
1-)Yaşım 21 ,Cinsiyetim:Bayan
2-)Rumuzum:Gunes
3-)Kaybım İşitme,%90 kayıplıyım,dogustan
4-)Hayata sımsıkı bağlıyım Çünkü ailemi ve spor yapmayi seviyorum.Eglenmeyi ve gezmeyi severim.
5-)En son Okuduğum Kitap:Dostoyevski-Suc ve Ceza
6-)En sinirlendiğim şey, karsimdaki insan bazi kelimelerimi anlayamadiginda tabi uzulurum.
7-)En sevdiğim şey; cnbc-e, spor yapmak ve insanlarla iletisim kurmak.
8-)Mesleğimi yada işimi tanımlamam gerekirse;Grafikerim(Şu anda öğrenciyim) ,aynı zamanda sporcuyum,hem tenisciyim hem de yuzucuyum.
9-)Bir şey daha söyleyeceğim,Bana anlatirsaniz unuturum,
bana gosterirseniz hatirlarim,
beni dahil ederseniz,anlarim.
Pin It!

6 yorum :

  1. Aa matrak birşey ne güzel ya farklı insanlarız işte :) Aklınla bin yaşa Delfiş :) Hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
  2. Delfinammm yettim gayri, az biraz tatilden döndümde :)
    Hayırlı ramazanlar güzel arkadaşım,
    Oğluşunu (arkadaşımı) ve seni çoook öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. Delfinam :) Hayirli Ramzanlar diliyorum sana, huzur icinde guzel bir ay gecir... Yakinda gorusmek uzereeeee :))

    YanıtlaSil
  4. sevgili CW,sana da hayırlı ramazanlar.Oyunla değişik şeyler öğrenelim dedim,ii oldu sanırım :)

    feyzacım,ee yetti gari valla yaa,kaçıncı tatil bu.home tv deki gösterinizi göremedim ama resimlerdeki güzelliğiniz dillere destan ikinizin.yolunuz açık olsun dostlarım...

    moonişim beniiim,inşallah canım.camlı kule neydi öyle ya,ağzım açık okudum yazını :) yakında mıııı :) yaşasın yaşasın :)

    YanıtlaSil
  5. Selamlar bu işitme kaybı olanlar arasında bende varım malesef.. Gerçi benimki hepten iptal.. %100 duymuyor bir kulağım diğeri sağlam ama :) Şükürler olsun Rabbime...

    Malesef ki tedaviside yok. Bunu aslında sadece yazılarınızı okuyorum ve ilgimi çekiyor. Sizleri tebrik etmek için yazmak istemiştim işitme kaybına denk geldim :) Başarılar dilerim tekrardan...

    YanıtlaSil
  6. Teakolik,demek bir kayıplı daha var aramızda.Hayata bağlılığınız için tebrik ederim sizi.Teşekkürler,

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10