11.09.2008

Hussein Haidari / Tekerlekli Sandalye Basketbolu

Beijing 2008'de devam eden Tekerlekli Sandalye Basketbol'unda azmi ve performansı ile dikkatimi çekmeyi başarmış biri var; Hussein Haidari.

Oyun sırasında defalarca yere düşen ve bir sn.de ayağa kalkıp golleri peş peşe yağdıran Hussein'i takdir etmemek imkansız.

Dünyanın en iyi oyun kurucusu da olan bu başarılı sporcu,Irak asıllı İsveçli.

Galatasaray takımında da başarılarını sürdüren 30 yaşındaki bu engel tanımayan arkadaşımıza,ömrü boyunca kolaylık dolu bir hayat diliyoruz.

Pin It!

9 yorum :

  1. Bloğumda sana ufak bir sürprizim var. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok takdir ediyorum.. Başarı insanın içinden, azmişnden geliyor, o yüzden insan başarısızlıkları, şanssızlıkları için asla Allah'a isyan etmemeli, bu hayatı kendini geliştireceği bir yolculuk olarak görmeli (bu öğüt kendime).. "Murderball" (cinayetbol!) adlı bir spor daha car engelli sporcular tarafından oynanan. Çok sert bir spor, hatta aynı isimle belgesel-filmi bile çekilmişti.

    Bu arada sevgili Delfina, benim blog'uma bıraktığın yoruma gelirsek; evet ev biraz ürkütücü hele gece fırtına varken tam masanın altına saklanmalık. Ama bu da iyi birşey olabilir, sevdiklerine sarılır, daha da bir bağlanır insan :)

    YanıtlaSil
  3. Bu sabah bir yazı yazdım Neden Ben? diye işte bu insanların başarısını tasvir ediyor.

    YanıtlaSil
  4. Hepimize örnek bir başarı öyküsü bence...
    Bende Paralimpik Olimpiyatlarını hem şaşırırak hemde kendime kızarak izledim..Tembellik yaptığım için üzüldüm..

    YanıtlaSil
  5. Yeni sayfa duzenini cok begendim:)

    Senden bi suru sey ogreniyorum!Tesekkurler!

    YanıtlaSil
  6. Ebrucum,ne diyeceğimi bilemiyorum.Çok duygulandım,çok mutlu oldum.Babam adına da teşekkür ediyor,sımmsıkı sarıyorum seni.Yüreği güzel arkadaşım benim..

    Aliscim,murderball'ı ilk senden duydum,inanılmaz merak ettim bi aratayım hemen.İş başa düşünce,insan kendini geliştirmek için inanılmaz hırslı oluyor.Allah herkese sağlık dolu günler versin...

    Cwcim,ben de çok beğendim o yazıyı.Etrafımızda bu tarz örneklerin olması ne güzel.

    Pelincim,sen zaten 2 çocukla zaten aktif bir hayatın içindesin,kendine kızmamalısın :) sevgiler,

    Nalancım,çok tşkler.blogger benden bıkacak yakında,headeri an be an değiştiren kız diye :) ben de senden çok şey öğrendim nalan,gurbette azimle ayakta kalmayı mesela...kucak dolusu sevgiler,

    YanıtlaSil
  7. sevgili delfinacığım,
    engel denen şey sadece kendimiz değilmiyiz ?????
    ben azmi ve başarıyı çok !!
    seviyorum...
    (senide :) SVGLRRRRRRRRRR

    YanıtlaSil
  8. Bu tip ornekler gercekten de azimle neler basarilabileceginin gostergesi ve cok ilham verici.. Paylastigin icin tesekkurler Delfina! :)

    YanıtlaSil
  9. nunucum,hakikaten öyle.engel beyinde ise ve biz halen engelli insanları yadırgıyorsak geride kalmış bir toplum sayılırız.ama ben inanıyorum ki herşey çok güzel olacak çünkü herkes hızla bilinçleniyor.( ben de dahil ) :) en de sizi çok seviyorum nunucum...

    moonshine,ne çok başarılı sporcu,bilim adamı vs var bu konuda.tek fark hepimiz aynıyız.kucak dolusu sevgiler,

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10