31.03.2009

N'aptın sen Evelyn?



En büyük hayranlarından biriyim onun.Azmin,cesaretin ve mücadelenin en güzel örneklerinden o.

Tamamen sağır olmasına rağmen yaptığı müzikle kitleleri peşinden sürüklüyor.Milyonlar ondan bahsediyor.Nasıl olur da duymadığı bir sesi , çalgıda ritme ve enfes bir müziğe dönüştürüyor?

Onun perküsyonlarını dinlerken ağlayabilirim de...

Slow değil oysa,bambaşka bir ritim,bambaşka bir dünya...

Ne diyecektim? Haa,bu akşam Facebook'ta son resimlerine baktım,saçları beyazlamış.Tüm resimlerinde en çok ilgi çeken şey zaten sürekli değişen saç rengi.

Ama bu olmamış Evelyn,olmamış ya...bu yazımı okursan sana harika renkler önerebilirim :)

Bu videosunda vücudunuzda,müziği nasıl hissedebileceğinizi anlatıyor.Ben belgeselini izlediğim için biliyorum,merak edenler için mini bir konser altta;



Pin It!

13 yorum :

  1. gecenin huzur vereni yazına bir yorum yazmıştım cevap bekledim ama..
    orda anlattığım durumu, onaylıyor musun? kaldırayım mı?

    YanıtlaSil
  2. Günaydın..
    Her gün bilmediğim insan manzaralarını önüme koyuyorsun.
    Seslere dokunmak ne hoş....
    Güzel bir gün olsun.

    YanıtlaSil
  3. bahar neşesindeki delfinayı çok sevdim ben tanımıyordum desem ayıp olur mu bir dinleyyim sağol canım

    YanıtlaSil
  4. Izlemistim ben bunu :)) Tek kelimeyle muhtesem :)

    YanıtlaSil
  5. Delfinacigim...inanilmaz bir basari, sayende bende okudum,dinledim. Aslinda yeterki kararli ve istekli olmak gerekiyor degilmi, bence o zaman yaradan bile bize tüm kapilari aciyor...yeterki kararli olalim..sevgilerimle

    zehra

    YanıtlaSil
  6. Delfina bayılıyorum bu tarzına.Senin bloğuna geldiğimde yok yok inanki.Harikasın.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Delfinam bende ilk kez duydum,sayende dinlemiş oldum...
    Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. cesetizleri,:) yazdım canım kusura bakma gecikme için...

    uzağagidenkadın, beğenmene çok sevindim,sevgiler..

    gececim,gerçekten mi,motiveli sözlerine çok tşk...neden ayıp olsun canım :)

    moonsun,kesinlikle öyle.keşke burda da konser verse gitsem tanışsam...

    zehracım,kesinlikle öyle.hayata küsüp bir odaya hapsedersek kendimize , yine kendimize yazık etmez miyiz.okyanuslara açılmak,her şartta her durumda...sevgiler zehracım...

    ORGUKNIT,beğendin mi gerçekten, çook mutlu oldum.arkaplan çok gözkamaştırıyo ama di mi,ona bir daha el atmam lazım :))

    pelincim,çok başarılı biri,dinlemene sevindim...sevgiler,

    YanıtlaSil
  9. Delfina gerçekten beğendim.Dün şöyle birşey oldu.Çizimle ilgili araştırma yapıyordum.Arama motorunda senin bloğa yönlendim.Eski bir yazında photoscape indirimi için bir adres vermişsin.Gerçekten her bildiğini paylaşan biri olarak çok takdir ettim.Yalnız photoscape programını ben indiremedim.İki download butonu var hangisine basılacak?bilgi verirmisin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Orguknit,çok tşkler.Paylaşınca çoğalıyor insanın bilgisi,seve seve hem de :)Photoscape sayfasında 2 download butonu var, üsttekine bassan yeterli olur.Umarım sen de beğenirsin o programı.Sevgiler,

    YanıtlaSil
  11. Delifna'cığım, çok güzel, senin sayfaların zaten bir başka güzel:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. Delfina'cığım,
    Çalışkanlığın, azmin,
    inatçılığınla hepimize örnek oluyorsun.
    Yalnız ben arkadaşların açabildiği videoları açmayı bir türlü başaramıyorum ve çok canım sıkılıyor.
    İnşallah bir gün açabileceğim.

    Bu konuda elimden geleni yapmak için ben de senin önerilerini bekliyorum.

    Kucak dolusu sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  13. Özlemcim,güzel sözlerine tşkler.Sayfadan çok içerik önemli değil mi,keşke daha güzel yazabilsem,daha işe yarar şeyler paylaşabilsem :)

    Işılcım,canım benim...Kanat takmış uçuyorum sabah sabah,tşkler tüm içtenliğine.Video kısmında beyaz bir alan mı görülüyor yoksa evelyn bulunduğu bir resim mi? Benim işyerimde proxy ayarları videoları görmemizi engellediği için işyerinde ben de göremiyorum.Senin de öyle birşey mi acaba?Haberleşelim canım...

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10