23.03.2009

Eminönü keşfi...



Geçtiğimiz günlerde ve yine soğuuuk günlerin birinde,kızkardeşimle "özlediğimiz" Eminönü yollarına düştük yine.En son geçen sene pasta malzemeleri almak için gittiğimiz bu yer bizi çağırmaya başlamıştı...

Serapcığım Şark Han'a uğrayın dedi,"tam sana göre orası" deyince hemen not aldım.Önce mercan yokuşu başında Osmanlı Takı mağazası büyüledi bizi,sonra Şark Han karşısındaki harika bir mağaza. ( Adını almayı unuttum )

Şark Han'da 4-5 saat kaldık diyebilirim,dışarıda 1 katlı görülüyor içeri bir giriyorsunuz 6 katlı harika ürünler cenneti.Havalar ısınsın yine gideceğiz biz,seyrine doyamadığımız güzelliklerle ve aldığımız şeylerle başbaşa bırakıyorum sizi. :)





Pin It!

13 yorum :

  1. Öğrenciliğimde her fırsatta giderdim ben Eminönüne.Çok severim.En çokta orayı özledim galiba.

    YanıtlaSil
  2. Ahhhhhh ahhhhhhh burnumun direği sız
    ladı canım.İstanbul'ummmmmm çokkkk öz
    ledim yaww.Yazı iple çekiyorum nasip
    se İstanbul'umu 2 sene aradan sonra görücem.Kocaman sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  3. Şark Han'la yeni tanıştım sayılır ama çok seviyorum. Hele o masklar, ahşap ürünler, hepsi şahane :)
    Annem en üst kattaki çiçekçiden çıkamamıştı bir türlü, çiçek fotoğrafını görünce aklıma geldi :) Araba fotoğrafını görünce de 'bir dahaki gelişe' deyip ertelediğim metal sarı vosvos geldi aklıma..

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir gün olmuş,Şark Han'ı daha önce gezmedim .. Not ettim bir kenara...
    Avrupa yakasına geçince kaybolucakmışım gibi geliyor bana hemde her defasında :)

    YanıtlaSil
  5. Şark hana bir kaç sene oldu gitmeyeli cok özledim eminönü tahtakale gezmeyi...

    YanıtlaSil
  6. Offf Delfinam, oldu mu ama simdi boyle :)) Kuzenimle gitmistim o hana, inanilmaz huzurlu :))

    YanıtlaSil
  7. Ah Delfinacığım..ne iyi etmişsiniz.Bende İstanbulda her seferinde mutlaka bir eminönü ve kapalı çarşı yaparım.Bişey almasam da o havayı tenefüs etmek, o kargaşada o sesleri duymak cok zevkli.Ama Şark Han'ı bende not ettim.Baharda mutlaka uğranacak...
    sevgilerimle

    zehra

    YanıtlaSil
  8. Delfişciğim ne güzel bir araba bu böyle çok beğendim.En kısa zamanda ben de gideceğim inş.Şark Han'a.Gezmek görmek insana çok şey katıyor değil mi?Gezmeli insan ve ömürünü dolu dolu yaşayabilmeli.Herkese sağlık,esenlik dolu bol ezmeler.

    YanıtlaSil
  9. Çok methini duydum bu şark han ın, bir daha ki sefere kısmet olur görmek inşallah

    YanıtlaSil
  10. "Eminönü" nasıl da özledim İstanbul'u bir bilsen.
    Neyse az kaldı, geliyorum yakında:)

    YanıtlaSil
  11. çok özlüyorum eminönü, tahtakale, mercan, beyazıt offf... evden çıkıp yürüyerek gitmeyi özledim. hafta sonu kalabalığını özledim... delfina'cım yapılır mı şimdi bu :) minik arabaya bayıldım....

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize sağlık, fotoğraflar çok keyifli.

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10