8.03.2009

Tren yolunun gıcırtısı...


Hayatımda hissettiğim en acı şey,küçükken başıma gelmişti...

1982 yazı...

Lufthansa aileme kavuşturmuş ve trenle evimize dönüyorduk.Yaz günü ama hava nasıl gri,nasıl kapalı...

Babacım dedi ki, "ters yönde oturma kızım miden bulanır,gel yanıma" Cam kenarına oturttu beni,sımmsıkı sarıldı,"çok özlemişim seni yavrum" dedi...

Aradan bir süre geçti, "Funda napıyor baba,bize gelecek mi?" dedim.Birden boğazı düğümlendi,kıpkırmızı oldu babam.Anlatamadı ki kolayca...

Yaşıtımdı Funda,8 yaşındaydık ve karşıdan karşıya geçerken,hız tutkunu şoförün hırsına kurban gitmişti.Öyle bir takla atmış ki araba,Funda da 13 metre sürüklenmişti. { Mekanı Cennet Olsun.}

İşte ben bu acıyı, zaman zaman yaşıyorum.Allah beterinden korusun,zor olaylarla sınamasın bizi ama benim yüreğimi en çok, anasından ayrılan çocuklar yakıyor...

Ne zaman Dory'in yeni yazısını görsem içim öyle bir kavruluyor ki.Gösterdiği sabra ve metanete hayran kalıyorum.En kısa zamanda Nemo'ya kavuşmasını diliyorum...

Bugün özel bir gün, en çok tebriği de bu tip kadınlar hakediyor...Ben de bekar anneyim ama çok şükür çocuğum yanımda...

Şiddet gören,çaresizlikte yaşayan, hayatta sürekli mücadele veren kadınların ve bu kadınlara umut dağıtan,ellerinden tutan,iyileştiren tüm kadınların "Kadınlar Günü" kutlu olsun.

Pin It!

6 yorum :

  1. Ben de öncelikle bu blogun sahibinin sonra da diğer kadınların gününü kutluyorum...

    YanıtlaSil
  2. Borçlarimizdan, ceza ve günahlarimizdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bagislayandir, unutmayalim.. Eller semaya kalkip, yürekler bir atinca bu gece, gözler sevinç yaslariyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualariniz kabul olsun!

    YanıtlaSil
  3. Tüm zorluklarla mücadele eden bütün kadınlarımızın kadınlar günü kutlu olsun.
    Arkadaşının mekanı cennet olsun.Çok küçük yaşta ki ölümler beni kahrediyor... Allah ailelerine sabır versin.

    Bekar anneden kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Delfina'cım, kadınlar gününü kutlarım. Seni sonsuz tebrik ediyorum, dimdik ayakta duruyor ve inan tüm kadınlara çaban, neşen, sorumluluk sahibi davranışlarınla örnek oluyorsun. Oğlun seninle gurur duyacaktır :) Kocaman öpücükler gönderiyorum sana :)

    YanıtlaSil
  5. Funda'nın toprağı bol olsun Delfinam..

    Sımmsıkı kucaklarım seni.

    YanıtlaSil
  6. canım benim rahmetler - nurlar olsun arkadaşına.
    HAYIRLI KANDİLLİ DİYOR,KADINLAR GÜNÜNÜ KUTLUYORUM CANIM.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10