2.03.2009

Mim dalgası - EV


Evinde en sevdiğin köşe neresi diye sordu Ayça...

"Ev" kelimesi bile ne kadar huzurlu değil mi?
Düşününce hep orada olmak istediğimiz,dışarıda yorulduğumuzda "neden evden çıktım ki" diye kendimize kızdığımız yer,mekan....

Kapıdan girince başlar benim huzurum.

O yüzden en sevdiğim yer antredir...

Çünkü, babamın kendi elleriyle yaptığı, çam ağacı çerçeveli devasa bir ayna karşılar beni.

Kendimi gördüğümde gülümser,çam kokusu ile sükunete ererim.


Evim beni girişte mutlu karşılar,geride oğlum ve kızkardeşimle geçirdiğimiz saatler ve günler ömrümce mesut eder beni...



Çerçeve merakı babamdan geçmiş olmalı ki, 20 yıl önce yaptığım çerçeveler hala evimde.Bunlardan farklı farklı yapar,arkadaşlarımın doğum gününde hediye ederdim.


En güzel hediye, el emeği ile verilen.

Babamın hediyesi o yüzden beni her daim eve bağımlı yapıyor.



Güngör'cüm,Flynxs'cim,Yeşil'cim...

Ya sizin?

Pin It!

18 yorum :

  1. Çerçevelere bayıldım. Babacığının yaptığı hayli ağır duruyor... Senin 20 yıldır yapıp sakladım dediklerinse harika arkadaşım. Saol yanıtladığın için. Huzur bulduğumuz tek yer evlerimiz :)

    YanıtlaSil
  2. bu mimi ben başlatmıştım seni yazmayı unutmusum affet blog listemde gözüme takılanları yazmıştım neyse çok güzel anlatmışsın bayıldım her bir eşyana ama en çok aynaya sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canım harikasın çerçeveler süper emeğine sağlık şablonda çok müthiş hangi siteden aldın:))Kocaman sevgiler,mutlu haftalar..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canım,
    Bende ev ortamını çoook severim.
    En çok kitaplığımın olduğu köşeyi seviyorum.Hani işyerlerinde önemli evrak bölümleri vardır ya,kitaplığımda öyle benim için.

    Hafta sonları mutfağımızıda çok seviyorum.Pasta börek yapmaya bayıldığım için mutfak da vakit geçirmekde keyifli benim için.
    sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  5. Babacığının ellerine sağlık harika bir çerceve hediye etmiş.Senin ise 20 senedir sakladıklarına bayıldım...
    Evin huzurla dolup taşsın inşallah...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık çok güsel olmuşlar:)

    YanıtlaSil
  7. canım çok güzel çerçeveler ne kadar güzel saklamışsın marifetli olduğun ta ozamandan belliymiş:))aynayada bayıldım gerçekten böyle bi aynada insanın içi açılır...güzel bi paylaşım sağol canım:))

    YanıtlaSil
  8. Canım benim
    haklısın, illede EV tabii.
    her şartta ve koşulda senden yanayım.
    EV gibisi yoktur.
    Emeklerinize bayıldım baba-kız.
    üretmek gibiside yok elbette :))
    sevgi ve selamlar her birinize.

    YanıtlaSil
  9. en sonuncu cercevede ki fotograf...ne kadar eski ne kadar güzel!

    YanıtlaSil
  10. babanızın yaptığı cerceveye hayran kaldım...

    YanıtlaSil
  11. Keresteci bir babanın ve Bolu'lu bir ailenin çocuğu olarak ahşabın insan üstünde bıraktığı terapiyi iyi bilirim..

    YanıtlaSil
  12. sevgili delfina babanın cercevesi gercekten enfes bayıldım çok guzel
    tatlım ayrıca istanbul buluşmamızda senide aramızda görmek iseriz gelirsen cok sevinirim gelip gelemeyecegine dair bana bilgi verirsen cok mutlu olurum..
    sevgiler
    sevil

    YanıtlaSil
  13. aYÇacım, el emeği ürünler ayrı bir tad, ayrı bir hatıra..sevgiler,teşekkrler...

    GeCecim,o nasıl söz öyle ya :) laf aramızda mimlerle aram pek iyi değil ama bu mim senden çıktı ve ayça mimledi diye kıyak geçtim yani :) ayna ayna,söyle bana :)

    deryacım,beğenmene sevindim..şablon için blogun en altına bakabilirsin linkleri var...sevgiler,

    güngörcüm,böyle yazıp kaçmak yok,senden foto ve güzel anlatım bekliyorum blogunda :) hazır hareketlenmişken devam edelim :) bu arada börek yaptığını yeni mi söylüyorsun,aşkolsun :(

    pelincim,amin hepimizin...babam doğal şeylere bu kadar düşkün olmasa biz belki de çok yapay büyüyecektik :) sevgiler

    Paşa,tşkler...

    gamzelicim, :)) güzel sözlerine çoook tşkler,sevgiler

    nunum nunuummm, ev çağırıyorsa bizi,en güzel mekanımızdır takılacak..evi olmayanların yardımcısı olsun yüce Yaradan...sevgiler,

    ayci,ben 2.5 idim galiba o zaman, en sevdiğim resimlerimzdendir. almanya hatırası :)))

    çocuklaçocuk,tşkler canım...

    kıymetcim,sen de miiii..harika yaa,talaş kokusunu sen de çok sever misiN* bak şimdi ayrı bi sevdim seni çünkü benim babamda aynı meslekten...

    sevil,çok ama çok tşkler.buluşma için söz veremem ama teklifin için sağolasın...sevgiler,

    YanıtlaSil
  14. Canim Delfinam, evde en sevilen yer kapi galiba :)) esikten girer girmez huzuru buluyorsan ne mutlu sana :)) Babanin ellerine saglik ayna cok guzel :) Kocaman optum seni canim Delfinam :)

    YanıtlaSil
  15. Evlerimiz huzur kaynağı, anı yumağı, evimiz gibisi yok ki
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  16. Henüz yeni taşınıyorum :) Sanırım bana uygun bir mim olmazdı :)

    YanıtlaSil
  17. moonishim,teşekkrler canım.

    özlem,kesinlikle öyle..evi olmayanlara en güzel evlere sahip olmalarını diliyorum..

    teakolik, :) yeni evinde güle güle otur..

    YanıtlaSil
  18. o odanın içinde oda onun içinde...

    <:))

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10