28.03.2009

Gecenin huzur vereni...



Yoğun geçen eğitim,projeler,mailler ve fikirler haftası akşamında beynimi dinlendireyim diye uzun uzun Umut Akyürek dinledim...

Bülbül Kasîdesi
'ni dinledim,ruhum dinginleşti...Ne güzel sesi var,ne güzel yüreği var onun...

Dinlemeyenler de dinlesin diye koyacaktım ama videosunu you tube'den başka yerde bulamadım.Zara da güzel söylemiş,dinleyelim mi?

Herkese huzurlu haftasonları...




İşitme kayıplılar da dinlesin diye,şarkı sözü;

Söz : Yunus Emre

Medet yâ sahib-el imdât

İsmi Sübhân vîrdin mi var
Bahçelerde yurdun mu var
Bencileyin derdin mi var
Garip garip ötme bülbül

Bilirem âşıksın güle
Gülün derdinden kim bile
Bahçedeki gonca güle
Dolaşıp söz atma bülbül

Bilirem âşıksın vîrde
Cünûnun var gâyet serde
Şu sînemde olan derde
Bir de sen dert katma bülbül

A bülbülüm uslu musun
Kafeslerde besli misin
Bencileyin dertli misin
Derdime dert katma bülbül

Pervâz vurup uçar mısın
Deniz deryâ geçer misin
Bencileyin nâçâr mısın
Hâlini ketm etme bülbül

Yûnus vücûdun pâk derken
Cihânda mislin yok derken
Seher vakti Hâk Hâk derken
Beni de unutma bülbül

Medet yâ tabîb-el ulûm...
Pin It!

9 yorum :

  1. Sesi çok güzel ama nedense yapmacık geliyor bana.Çok ısınamadım bir türlü

    YanıtlaSil
  2. Yoook... nedense dinleyemiyorum içimde bir hüzün başlıyor dokunsalar aglayacak gıbı olurum ben sımdı anında bırakdım dınlemeyı :(

    YanıtlaSil
  3. Canımmmmmm Umut Akyürek gerçekten çok
    kaliteli bir ses,sağol varol,mutlu hafta sonları,kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. son zamanlarda bende babamın şarkılarını dinlerken buluyorum kendimi, radyoda sanat müziği eski alaturka şarkılara falan takılıyorum
    şarkıyı dinleyemedim (yüklenmesi zor oldu) bilip bilmediğimden emin değilim o yüzden

    zaranın sesini seviyorum ama biraz burnundan soylüyor gibi geliyor umut akyürek in sesi ona göre daha iyi

    YanıtlaSil
  5. Tavsiyen için teşekkürler,gerçekten iyi oldu.

    YanıtlaSil
  6. merhabalar yeni tanıştım blogunuzla ...
    sakaryadan sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. delfina, blogta değişiklikler yapıyordum birden senin blog geldi aklıma. birkaç kişiye daha ulaştırmakta yarar var bu bilgileri diye düşündüm. küçük bir çerçeve ekledim. Banner oldu yani :)
    Headerlarından birini kullandım. Seçmek zor oldu hepsi de küçücük kaldı birkaç deneme yaptım ve seçtim birini. Haberin olsun sonra kızma bana :)
    öpüyorum..

    YanıtlaSil
  8. nunucum,çok güzel bir kaside değil mi..sizler de varolun.

    archilemi,zara mı yapmacık geliyor? her ikisi de başarılılar,sevenleri olduğu kadar sevmeyenleri de olacaktır. :) sevgiler,

    PrimaRima,hüzün veriyor ama huzur da veriyor ya :)

    deryacım,bence de..sevgiler.

    GeCecim,ben de babamı anlamazdım bir türlü niye hep TRT4 dinliyo diye,türküleri dinliyo diye..meğer bu yaşlarda ayrı bir zevk veriyormuş dinlenen şarkılar.gececim,facebooktan yollayayım sana umut akyürek videosunu :)

    bilgicelli,rica ederim :)

    cecil,hoşgeldin.sevgiler benden de..

    cesetizleri,aynı anda senin blogundaymışız,sen ekleme yaparken ben headeri görmüştüm ve çoook sevinmiştim.sonra sana yanıt dönmeyi unutuverdim :( sevgiler,teşekkürler...

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10