14.11.2008

Bi'tanem...



Şeker mi serptiler üzerine,
Ne tatlı şeysin sen öyle.
Gül mü diktiler yüzüne,
Ne güzel şeysin sen böyle.

Kasımpatları açmışken içimde,
Özlerken toprağı gönlümde,
Nar tadında bir güzellikle,
Yıldız gibi kaydın yüreğime.

Kasım içinde temmuz sıcaklığı,
Saçlarımı okşuyor usulca elleri,
Güzel sözler söylüyor gözleri,
Aşkım,bi'tanem diyor dilleri.

Şimdi dallarda binbir çiçek,
Gökyüzünde yıldız düğünleri,
Yüreğimde bahar günleri,
Şaraplaşıyor aşkın üzümleri....

Özgül TEZBAŞARAN
Pin It!

12 yorum :

  1. Şairin ellerinden öpüyorum,ne güzel bir anlatım bu.İnsanın sevdikçe sevesi geliyor hayatı...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Delfina,

    Mükemmel bir şiir daha şairimizden! Bu kadar mı sade, bu kadar mı güzel anlatılır duygular?
    Özellikle şu dizelerine vuruldum:

    "Yüreğimde bahar günleri,
    Şaraplaşıyor aşkın üzümleri..."

    Bu güzel şiirleri bizlerle paylaştığın için teşekkürler...

    Sevgiler,

    Wise

    YanıtlaSil
  3. Canımm duygusalım oğluşuna mı adadın bu şiiri :)

    YanıtlaSil
  4. Wisecim,ben de çok beğeniyorum anlatımı,ne beğenmesi bayılıyorum hatta.Şairimiz,kutsal öğretmenlik mesleğinin öncülerinden,liderlerinden,unutulmazlarından...

    ninocum,çok tşkler...

    cwcim,hayır canım bu şiir,gelecekteki eş adayıma :) hehehe

    YanıtlaSil
  5. Özgül TEZBAŞARAN'ı yürekten kutlarım..Duygular bu kadarmı güzel anlatılır..Ne kadar güzel dizeler..
    Belki inanmayacaksın ama tam 8 kez okudum yorumu yazmadan önce..Şu anda belkide bu dizelere çok ihtiyacım vardı..Duygusalım biraz,biraz hüzün var gönlümde..Nedenini bilsem,çare olurum kendime..!

    Sevgilerimi gönderiyorum..Paylaşımın için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Aklıma nedense şu şarkı geldi (:

    ''Çok tatlısın güzelsin
    Şekerci mi baban senin
    Kaşin kara gözün kara
    kömürcü mü baban senin''


    Şiirleri seviyorum ; daha önce rastlamadıklarımdan ... Teşekkürler delfina (:

    YanıtlaSil
  7. ÇOCUKLA ÇOCUK,çok tşkler...

    gül hanımcım,kıyamam size,umarım herşey yolundadır...diğer şiirlerini de yayınlayacağım ,çok kutsal bir insan özgül tezbaşaran...aynı zamanda benim ilk öğretmenim,sırdaşım,dostum...sevgiler canım...

    Αzαв-ı мυкα∂∂єѕcim çok uymuş ama :) ben genelde şiirlerden kaçarım karamsarlığa kapılmamak için ama bu şairimizin şiirleri beni neşeye sürüklüyor...sevgiler canım...

    nunucum,canım...sevgilerimi yolluyorum sana.

    YanıtlaSil
  8. Aman da aman amin diyorum o zaman bak söz ver beraber yapıcaz taç papi vs süslemeyi nikahta ona göre :)

    YanıtlaSil
  9. cwcim,tamam söz :) bol süslü bi nikah yaparıs :)

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10