8.11.2008

Kurs isteyen?


Yo yoo,bu bir; pastacılık,grafik tasarım ya da elişi kurs duyurusu değil...

Hepimizin ilgisini çekebilecek bir kurs.

Sevgili Viki Özromano'nun haberine çok sevineceksiniz.20 Kasım'da başlayacak kursun adını söylüyoruuuummm;

İşaret dili kursu.

Ben işaret dilini bilmiyorum.Ve hiç kullanmadım.Zaman zaman öğrenmeye çalıştıysam da tek başıma yetersiz geldi bilgiler.

Ama işitme kayıplı ve tamamen duymayan arkadaşlarımla bir arada olduğumda onları anlayabilmek ve onlarla yine "onların" dilinden anlaşabilmek istiyorum.

Sanırım içimizde benim gibi düşünenler vardır.

Öyleyse mekan ve zaman açısından uygun olup öğrenmeye can atanlar , Viki'nin kurduğu İşitme Engelliler Derneği ile iletişime geçebilirler.

Ayrıca,kurs detayını öğrenmek isteyenler yorum kısmına yazarlarsa onlara hemen detayları bildirebilirim.

İED-İşitme Engelliler ve Aileleri Derneği


Adres:
7-8 Kısım Mimar Sinan Villaları Karşısı, Afet Merkezi/Özürlüler Merkezi Arkası
Ataköy/İSTANBUL

e-Posta: ied@ied.org.trBu e-Posta adresi istenmeyen postalardan korunmaktadır, görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.
Telefon: 0 212 559 87 97
Cep Telefonu Numarası: 0 538 224 40 83

http://www.ied.org.tr


Pin It!

18 yorum :

  1. Düşündürücü ve gerekli bir soru DELFİNACIĞIM...

    YanıtlaSil
  2. delfınacım ,benım encok ogrenmek ıstedıklerım arasında..bırgun muhakkak lazım olacagına ınanıyorum.

    trtnın haberlerınden bırabıraz ogrenmeye calısmıslıgım bıle var..

    yer bıraz uzak ama ben her hafta sonu oralara gıdıyorum okulum sebebıyle..
    bana ayrıntıları gonderırsen cok sevınırım..

    sevgılerımle..

    YanıtlaSil
  3. izmir de de işaret dili kursu var mmı acaba? bilginiz var mı? bence öğrenmeliyiz.brigün bir yerde konuşmamız gerekebilir:)

    YanıtlaSil
  4. Nunucum,öğrenirken zevkle öğrenir insan di mi.Çünkü aynı topraklarda yaşayıp kedi insanlarımızın kullandığı başka bir dili öğreneceğiz.sevgiler canım...

    salihacım ne kadar azimlisin çok takdir ettim,sana hemen mail ile detayları yolluyorum..

    sevgili güldem,araştırıp haber vereceğim sana...

    YanıtlaSil
  5. Bende Trt'nin haberleri pür dikkat izlerim ve takip edip anlamaya çalışırım..Lisede bir arkadaşım vardı konuşma engelli,o biliyordu ve bize her tenefüs gösterirdi...

    YanıtlaSil
  6. canım tophane özürlüler merkezinde vardı bir kurs yazın gitmek için annemle karar kılmıstık ama bu kursuda bilmek isterim..malum inş mayısta okul bitiyor yazın boyle bir kursa katılmak istiyorum..

    ingilizceye meraklı oldugumuz kadar insanları anlamaya meraklı olsak keske..

    YanıtlaSil
  7. delfinacım, ben de bilgi istiyorum, bana da gönderebilir misin?

    YanıtlaSil
  8. Merhaba.Bu kursa katılmayı çok istiyorum ama saatleri ve günü bana hiç uymuyor.Bursa'da bir ekip kursak kurs yapılabilirmi acaba.Biz ÖZEL EĞİTİM GEREKTİREN ÇOCUK HAKLARI DERNEĞİ olarak öncülük yapabiliriz.Ayrıca size engelliler konusunda elimden ne geliyorsa yapmaya hazırım.Nasıl ve nerde isterseniz.Bloga ulaşmanız yada bana ulaşmanız yeterli.Şehr-i Bursa'dan sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Delfina,
    Çook yıllar önce işitme engelli bir çocukla tanışmıştım. O bana alfabeyi öğretmişti, kelimeleri değil, harfleri arka arkaya koyarak konuşuyordu. Onunla konuşurduk, hiç unutmadım bu işaretleri. Dilerim hayırlı ve de uğurlu olur bu kurs, nice insan yararlanır.

    YanıtlaSil
  10. canım benim bir ram personeli olarak hergün haline şükür eden ve az çok iletişim kurabilen durumundayım

    ne kadar güzel bir noktaya değinmişsin

    sevgilerr

    YanıtlaSil
  11. ben de çok az biliyorum.harfler zaten var da işaret dili daha çabuk ve kolay faydalı bir kurs

    YanıtlaSil
  12. pelincim harikasın,az çok öğrenmişsin bile...

    gökçecim deidğin yer isöm mü? çok güzel çalışmaları var değil mi? mailim ulaştı mı sana kurs ile ilgili?

    betülcüm gelmediyse tekrar yollayacağım,yahoo sorunlu 2 gündür...

    sevgili çiğdem özverili çalışmaların için tekrar kutluyorum seni.viki umarım sana gerekli bilgileri vermiştir.sevgiler,

    tijencim,işitme kayıplılar sadece işaret dili ile değil konuşarak da iletişimi kullanmalılar.umarım o çocuk şimdi çok iyi yerdedir.

    yeşimcim,ram personeli neydi?cahilliğimi bağışla.sevgiler.

    annekaz,ben de öğrenmeyi çok istiyorum.videodaki anlatım ne güzel di mi...

    YanıtlaSil
  13. Neden olmasın ama ben geç kalmışım ):
    Üzüldüm açıkcası ):

    YanıtlaSil
  14. Αzαв-ı мυкα∂∂єѕcim geç kalmadın canım,her zaman için yapılabilir bu kurslar.sana ayrıntıları yolluyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Merhaba, ben de Ankara'da işaret dili kursu arıyorum ancak Altındağ'dakinden başka bir bilgiye ulaşamadım. Yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  16. merhaba ben işaret dili için kurs arıyorum. kurs izmir veya ankarada olabilir.bu konuyla ilgili bir adres veya tel. numarası gönderebilirseniz çok memnun olurum.şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. grossecorde ve h.gökce;

    Ankara ve İzmir'de bulunan kurslar ile ilgili aşağıda verdiğim telefon numarasından detaylı bilgiyi alabilirsiniz.Telefonla görüşemiyorsanız,mail adresleri var en altta.

    Umarım bu kurslara erişebilirsiniz.
    TÜRK İŞARET DİLİ KURSU:

    İstanbul Büyükşehir Belediyesi - Özürlüler Merkezi tarafından düzenlenmektedir. Kurs hafta içi ve hafta sonu olarak yapılmakta olup ücretsizdir.

    Adres: Abide-i Hürriyet Cad. Ahmet Buhan Lisesi Yanı İstanbul Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Müd. İçeri Özürlüler Merkezi Çağlayan-İstanbul.

    Tel: (212) 219 68 19 (Hanife Hanım)

    TİD Sorumlusu: Hasan Dikyuva

    TÜRK İŞARET DİLİ KURSU:

    Yalova Belediyesi - Yerel Gündem 21 Projesi kapsamında düzenlenmektedir. tarafından düzenlenmektedir.

    Bilgi İçin TİD Sorumlusu: Şule Kibar e-mail: sulekibar@hotmail.com

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10