27.11.2008

Delfina,Vertigo ile tanıştı...


Hayatıma biri girecek ve ben sizinle paylaşmayacağım öyle mi? Bloglar herşeyi paylaşabilmek için var sonuçta.

Eveeettt,bekar anneniz delfina'nın hayatına giren Vertigo, bir İtalyan.İsmi bile ne şık değil mi? Bir yakışıklııı,bir efendi kiii sormayın gitsin :)

İnsanın neyle nerede karşılacağı hiç belli olmuyor,o yüzden mucizelere hergün inanmak lazım.

Cin gibisiniz valla,inanmadınız bana değil mi :) Tamam tamam bu bir şakaydı ama gerçek.

Vertigo ile tanıştım, çünkü son 2 aydır şiddetli baş dönmesi+bulantı yaşıyordum.Kulak çınlamasının ( tinnitus ) artması,işitme kaybımın ilerlemesi ile yaşadığım bu fiziksel olaylar beni biraz şaşırttı arkadaşlar.Hastalık kelimesi beni biraz rahatsız ediyor,bunu kullanmayacağım ama vertigo sayesinde hayatıma çeki düzen verme kararı almış olmamdan ötürü bu hastalığı sevesim geldi. :)

  • Sağlıklı beslenmek için,artan iştahımı kesip,oğlumu da düşünerek bedenime iyi davranacağım.Hergün bol su içmeye,badem,ceviz yemeye,sebze tüketmeye gayret edeceğim.
  • Keyifle aldığım kiloları hızla geri vereceğim.
  • Hevesle aldığım ve 6 aydır atılı duran twist&shape'i nihayet kullanacağım.
  • İşitme kaybımı ilerletecek ilaçlardan,yüksek ses müzikten uzak duracağım.

Vertigo,aklımı başıma almamı sağladı.Güzel yanları da var yani bu işin...

Hele bir de "kıt imkanlar idaresi"nden , geçmiş olsuna gelen bir bayan vardı ki çok şekerdi.O şeker bayanı,Bahar Hn olarak tanıyorsunuz.Kızcağız elinde buzdolabı poşetine tıkıştırdığı hediyelikle çıkageldi.Amaç moral vermek dedi ama gülmekten öldürdü beni...

Bakalım poşetten çıkanlara;



  1. Sevgili Ebru'dan altın suyuna batırılmış çerçeve,
  2. Lokantadan numune ıslak mendil,
  3. Salla-ma ıhlamur :)
  4. Artık Majezik :)
  5. bir adet mandalinacık :)
  6. 2 adet şeker,aa pardon pastil.biri limonlu,biri zencefilli :)
  7. delfina kilo almaya devam etsin diye fındıklı kat tat :)
Şaka bir yana,hastayı şefkat,ilgi ve sevgi yağmuruna tutan kızkardeşim euphoriciime,oğluşuma,Serapcığıma,bahar hanımcııma,esracıııma,ebrucuuma,özlemciime çoook ama çok teşekkürler...

Hastalıklar sizden uzak dursun,keyifler hep sizle olsun..
( Hava durumu bitiş cümlesine benzedi bu yaa )
Pin It!

53 yorum :

  1. günaydın tatlım.Sabah sabah
    bana meniere hastalığını tarif ettin sanki.İşitme engellilerde olur mu bilemiyorum ama tüm belirtiler onu gösteriyor.(bak derslerime nasıl çalışıyorum)Teşhis için lütfen iyi bir KBB ye görün Marmara Ün. mesela.Çünkü bu italyan beyefendi yeni hayat arkadaşın.Ben arkadaşında sana bu beyefendiyle yaşamayı öğretmek için her daim hazırım.Şehr-i Bursa'dan sevgiler.....

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun ...

    YanıtlaSil
  3. Yaklaşık 2 ay önce bana da vertigo teşhişi kondu. İlacımı günde üç kez almaya devam ediyorum. Bıraktığım an başdönmeleri geri geliyor. Şikayetşi miyim? Hayır. Her hastalık insana birşeyler öğretmek, kendine çeki düzen vermesi için geliyor. Görevini tamamladığında da çekip gidiyor.
    Geçmiş olsun.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. geçiş olsun bu vertigo hastalığın adımıymış pek anlamadım (sabah ilk okuduğum blog uyanamadım herhalade) insanın bazen önemli kararlar aldırtacak şeyler yaşaması gerekiyor, inş kararın benim her pazartesi başlıyorum deyip başlayamadığım diyetlere benzemez

    YanıtlaSil
  5. canım, geçmiş olsun.Son dönemlerin moda hastalıgı.........
    Zamanla onunla yaşamayı ögreneceksin ama hiçte kolay olmuyor.Bol su içip stres ve yorgunluktan uzak duracaksın.
    Herkese saglıklı günler.....:))

    YanıtlaSil
  6. Günaydınnnnnnn sevgili vertigolu delfina..
    Umarım en kısa zamanda hastalığın şifa bulur ve rahat edersin arkadaşım..işitme kaybının ilerlemiş olmasına çok üzüldüm,umarım dafa fazla ilerlemez..Herşeyin başı sağlık.Yakın zamanda sıkıntılı bir dönemi geride bıraktığım için gerçekten inanarak söylüyorum bunları sana..SAğlık olmadan ne kadar yol alabilir insan..:(..Sonuççç kendimize iyi bakıyoruz!!!!...:)..Gelelim hediyelerine:))Ama napim ya..DAğ başındayız ve pazartesi güle oynaya yanından ayrıldığım arkadaşım çarşamba sabah bana kötü bir haberle dönüyor..O an yanına gelirken seni birazcık gülümsetip mutlu edicek bişiler bakındım etrafımda ama çekmecemde sadece onlar vardı:))Hem sen 9 katı çok seversin..Mandalina senin hapur hupur yeyip ikram ettiğin tatlından daha iyi bir seçenekti..Kolonyalı mendil,ağrı kesici her eve lazım:)EE kış geldi birde grip olup üşütme boğazların ağrımasın die ıhlamur ve pastil..züppperrrr:)Altın suyuna batırılmış kaktır gitsin havası veren çerçeveyede haksızlık etme..Biz oğluşunla birlikte resim koy masan şenlensin die hediye ettik onu sana:))Olmadı yılbaşı geliyo sende başkasına..Zaten yıllardır çekmeceden çekmeceye sürünüyo:)))şakaaaaaa..:)

    Canımmmm delfinacığımmmm
    allah ağzımızın tadını bozmasın..Hastalıklarda olacak elbet...Hayat dümdüz bir çizgi değil ki...
    Kocaman öpüyorum.
    sevgimle
    Bahar hanımcığınnnn

    YanıtlaSil
  7. Çokkkk geçmiş olsun Delfina'cığım. Hayatına getireceğin çeki düzen için kutlarım seni :)))))

    Bir aydan beri sağ kulağımdaki problemden kaynaklanan bir sıkımtım vardı.Enfeksiyon kapmış.Aniden duymamaya başladım.Bir sürü ilaç kullandım.Majezik de onlardan biri.Ağrım da vardı.Sanki kulağıma Deniz kabuğu tutuyordum. öyle bir ses geliyordu.Ara ara hafif baş dönmem vardı.Bir de sağ yanakta kitle var dediler.Biyopsi yapılacaktı.Gittim biyopsi öncesi ultrasondan bir bakalım dediler.Neyse sonuç temiz çıktı.Biyopsiye de gerek kalmadı :))
    Ama bana sor o güne kadar neler yaşadığımı :(((

    Kocaman öpüyorrrr,sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  8. Canım benim adı Vertigo olmasada umarım günün birinde yakışıklı bir İtalyanla tanışırsın:))Hakketen hayatı ti'ye almak gerek bazen..Bu arada çerçeveme laf atılmış o çerçeve meşhur yılbaşı alışverişlerimden olup bu yılbaşı senin evini süsleyecek biraz erken oldu ama nede olsa Aralık ayı kapıda...En önemlisi sevginin gücü çerçevede değil altın çerçevede de de değil sevgili arkadaşım Baharın altın kalbinde gizli...

    YanıtlaSil
  9. Allahım bir hastalık olayı bu kadar hoş anlatılabilirdi... Hele o hediyelere bayıldım:)) Çok çok çok geçmiş olsun... Hemencecik iyileşirsin inşallah.. KOcaman sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Delfina, geçmiş olsun. Vertigo daha önce call center'da çalışmış bir kaç arkadaşımın başına gelen bir hastalık. Yabancı değil bu nedenle. Ama kendine çok dikkat et şekercim. Hayatına çeki düzen konusunda başarılı olmak için herşeyi yap, daha yapacak çok şey var hayatta :) Vertigo'nun başını döndürmesine izin verme :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. geçmiş olsun, ama vertigo da neymiş, sen üstesinden gelirsin, biliyorum

    YanıtlaSil
  12. ahhaahhaah :) delfina sabah sabah gülmekten öldüm, kendime gelememiştim yazın sayesinde afyonum patladı, neşem yerine geldi :)

    kendiyle bu kadar barışık olan, önüne çıkan olumsuzlukların olumlu yanlarını bu kadar eğlenceli bir şekilde görebilen başka biri var mıdır acaba :)) yazılarını okuyunca 'yaşamak gerçekten güzel' dedirtebiliyorsun delfişcim.

    Baharın hediyeleri de süpermiş :)) bunlarla vörtigo falan kalmaz sende :))

    şekercim son olarak şu İtalyan yakışıklıyla bir şarkınız da olsun istedim..ben pek severim biraz hareketli ama sen çok yüksek sesle dinleme olur mu tatlım :) Şarkımız U2'dan Vertigo

    "Lights go down
    It's dark
    The jungle is your head
    Can't rule your heart
    I'm feeling so much stronger
    Than I thought
    Hello, Hello
    Hola!
    I'm at a place called Vertigo.."

    YanıtlaSil
  13. Bende ilk kez :)den 'de okumuştum bu hastalığı..
    Delfina çok geçmiş olsun,kısa zamanda atlatırsın inşallah..

    Dualarım bu gece seninle olucak..

    Kocaman Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Çok geçmiş olsun Sevgili Delfina...

    YanıtlaSil
  15. SEVGİLİ DELFİNACIM,SENDE BU GÜZEL KALP OLDUKTAN SONRA HERŞEYİN ÜSTESİNDEN GELİRSİN VERTİGO MERTİGO VIZ GELİR SANA CANIM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN BAKSANA HASTALIĞIN İÇİNDE BİLE BİR GÜZELLİK BULUYORSUN NASIL BİR BAKIŞ AÇISI HAYATA VALLAHİ SANA HAYRANIM BANA DA DERS VERİRMİSİN BENDE EN GÜZEL ŞEYLERİN İÇİNDE BİLE BİR FENALIK BULUR ÜZÜLÜRÜM LÜTFEN BANA DA HAYATA GÜZEL BAKMA DERSLERİ VER SEVGİLER .........

    YanıtlaSil
  16. Delfinacım çok geçmiş olsun canım... Biliyorum bu hastalığı annemde var... Baş dönmelerini çok sık yaşıyor. Dkkatli ol.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Geçmiş olsun Delfina'cığım.Ben senin gibi pozitif birisini tanımadım,hastalığını bile öyle anlatmışınki neden benim de Vertigom yok diyesim geliyor.

    YanıtlaSil
  18. Delfina şekerim;
    Çoook geçmiş olsun. Bende bu hastalığı bir yakınım sayesinde biliyorum, dağ gibi adam, bazı günler hiç evden çıkmıyor son zamanlarda :(
    Ama en azından devasız dert değil çok şükür..
    Canım benim, yapabileceğim bir şey olursa haber ver, başın döndüğü günlerde gelip ayakkabını bağlayabilirim mesela :)))
    Çok öperim seni.

    YanıtlaSil
  19. Çok geçmiş olsun Delfina.Her şer'de bir hayır vardır derler doğru bir söz. En azından bazı şeyleri düzeltmemiz için bir uyarı sanki.Uyarıları önemsersek zaten herşey yoluna girer.Öyle bir an geliyor ki bazen neye üzüldüğümüzü bile hatırlamıyoruz.Bu arada o yakışıklı İtalyan' da aklımı başımdan aldı yani.. Darısı başına.Kaynanamın tabiri ile erken gelmişim dünyaya ya..

    YanıtlaSil
  20. öncelikle kocaman bir merhaba,
    ilk kez geliyorum buraya, vertigoyu görünce dayanamadım, yazayım dedim. 3 yıl önce aniden çıktı bende, baş dönmesi bulantı ve kusma. bir de tek başıma yürüyemiyorum sürekli sağa çekiyorum:) bir pazar günüydü, acile gittik, hamilesin diye tutturdular ki yoktu tabi öyle bişey. ertesi günü KBB uzmanına göründüm. Bakırköy Acıbadem hastanesinden Nasuh bey sanırım (iran asıllı) süper bi adam, teşhisi hemen koydu. önce kafamı şöyle bir evirdi çevirdi, sonra sedye üzerinde bir öne bir arkaya düşürdü beni, kısaca ters düz etti. Birkaç tane de ilaç ve, hiç iş yapma, bıçak filan tutma, araba kullanma, dışarı tek başına çıkma gibi öğütler verdi. birkaç gün içinde hiçbir şeyim kalmadı. Stresten olabiliyormuş, biraz gevşemek lazım. umarım en kısa zamanda kurtulursun. Dediler ki bu meret 1-2 yılda bir tekrarlarmış, bende hiç tekrarlamadı, doktor beni iyi hırpaladı galiba:) çok geçmiş olsun, tanıştığıma memnun oldum

    YanıtlaSil
  21. Hasta olsam dahi ilaç kullanmamaya çabalarım, tek kullandığım ilaçtır şu majezik. Baş ağrısını yok ediyor direk. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  22. Öyle neşeli yazmışsınız ki Bence geçmiş bile :)) Gitsin bir daha gelmesin Sevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil
  23. Delfinacığım çok geçmiş olsun. Keşke senin gibi bizler de hayata bu kadar pozitif bakabilsek .Yelizin bahsettiği doktoru ben de duydum. Kulağımızın içersinde dengeyi sağlayan kristalleri itme yöntemiyle yerine oturtuyormuş. Ama senin vertigonun akynapı bu mudur bilmem.. Bu arada hediyelerine de bittim yaa:)))

    YanıtlaSil
  24. Her hasta bu kadar bilinçli olsa ve işin olumlu yanlarını da görebilse hayat ne hoş olurdu di mi :) Çok geçmiş olsun dileklerimle.

    YanıtlaSil
  25. GEÇMİŞ OLSUN DELFİNAM ,KENDİNE DAHA İYİ BAK CANIM BUNDAN SONRA TAMAMMI(ANNEM GİBİ KONUŞTUM :)))

    YanıtlaSil
  26. geçmiş olsun canım sana bi mail attım bakarmısın..

    not: bu kadar tesaduf olabilir:s

    YanıtlaSil
  27. Cok gecmis olsun dElfina! En kisa zamanda eskisinden de daha iyi olursun ve sifa bulursun insallah :)

    Sevgiler

    Moonie

    YanıtlaSil
  28. Geçmiş olsun. İlk kez senden duydum bu hastalığı. Acil şifalar diliyoruz.

    YanıtlaSil
  29. Delfina'mmm benim canımmm arkadaşım,dostum tekrar geçmiş olsun...Geçti bile zaten di mi? Allah dermansız dert vermesin inşallah.Seni sımmmsıkı kucaklıyor ve öpüyorum.Bu arada Bahar Hanımcığımızın geçmiş olsun ziyaretinde getirdikleri de gerçekten muhteşemdi,bayıldım.Günlük yürüyüşlerimize devam tamam mı Delfina'mmm???soğuktan donsak ta:)))

    YanıtlaSil
  30. Canımmm,
    Çok geçmiş olsun.
    Bunun da iyi yanını bulmuşsun ya, pozitifliğine hayranım. Bu düşünce tarzıyla tüm hastalıklar korksun senden.
    Allah acil şifalar versin bitanem.
    Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  31. Canim Delfinam,

    Ben de basta cidden gercek bir ask var sanip sevinmistim senin adina ama sonra cok uzuldum :((

    Canim Delfinam gecmis olsun, insallah en kisa zamanda atlatirsin, seni cok seviyorum, kendine cok dikkat et tamam mi :))

    YanıtlaSil
  32. hastalandığına üzülürken bir yandan da yorumlardaki içtenliğe bakıp ara sıra hastalanıp böyle güzel şeyler okumak ve sonra da o moralle çabucak iyileşmek lazım dedim.
    çabuk iyileş tatlı ,güzel delfina.ve sağlığın için aldığın kararları uygula.tam öğretmen nalan gibi konuştum ...
    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  33. Delfi'nacığım,

    Senin hayata bakışın,duruşun sevecenliğin ve güleryüzlülüğünle bu rahatsızlığı en kısa zamanda yeneceğini biliyorum. Ee! zaten bunun için aldığın kararlar da ortada iken bir an evvel iyileşmeni ve sağlığına kavuşmanı diliyorum.

    Kucak dolusu sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  34. Delfina çok geçmiş olsun. Bir dönem ben de yaşadım. Umarım atlatırsın ve bir daha tekrarı olmaz.

    YanıtlaSil
  35. Delfina geçmiş olsun, bu Vertigo'yu insanlar hep yükseklik fobisi ile karıştırıyorlar değil mi? Ben de öyle sanıyordum da geçenlerde bir blogdan öğrenmiştim. Sen nelere meydan okuyorsun, bu vertigo sana vız gelir tırıs gider:)

    Çoook iyi olman dilekleriyle,

    Alis

    not:O italyana bakıyorum Allah neler yaratmış diyorum tööbe tööbe, o ne yakışıklılık...

    YanıtlaSil
  36. Çok geçmiş olsun..Umarım ne kısa zamanda eski sağlığına kavuşursun..


    Selamlar..

    YanıtlaSil
  37. Canım çok geçmiş olsun.Sana reiki yolluycam.Sen ,üzerindeki metalleri çıkar.Beynini boşalt.Hazır olduğun zaman düşün beni.Ben hemen yolluycam.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  38. Sevgili Çiğdem,dr.a da ilk önce meniere yiçağrıştırdı anlattıklarım ama vertigo yeter sana delfina hn dedi :) italyan yakışıklı hepimizin hayali dimi :) bir de bunların pasta yapıp,makarna hazırlayanları var ya,ahhh :) ahhh :))

    güldem çok tşkler.

    :)dencim,vertigoyu ilksende duymuştum.ve o yazını okuduktan sonra "aman Allah'ım bu nasıl birşeymiş böyle" diye çok korkmuştum.baş dönmelerinin tarifini senden başka kimse güzel anlatamazdı...umarım derslerimizi alabilir ve hayatımıza çeki düzen verebiliriz bu uyarılarla..sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  39. GeCecim,vertigo başdönmesi.iç kulakta yer alan denge kristallerinin yolunu şaşırması sonucu oluşan baş dönmesi.aman aman kimse olmasın vertigo.

    Adsız,tşkler.hakikaten ne çok insanda var vertigo...insan cevabını bulamadığı soruları öyle bir deşiyor ki bu sayede.hala merak ediyorum,sebebi ne?neden oluyor,o sıvı yolunu niye şaşırıyor?yüksek ses mi? radyolojik dalgalar mı? sağlık olsun :)

    Baharcımmmm,düşünceli dostum benim.O gün ne çok güldük ya,en çok da ezilip büzülmüş bozdolabı poşetine güldüm valla :) ne işi var canım onun bankada :)) şaka bir yana tüm motive edici sözlerin,hediyelerin için tkr teşekkürler :)

    zerrincimm,çok geçmiş olsuncanım.herşeyin temiz çıkmasına sevindim.işitmen düzelmiştir inşallah şimdi.sevgiler canım...

    ebrucuumm,harika ve pozitif bir yorum bu çok tşkler.iyi ki hasta oldum diyesi geliyor insanın.ilgi öyle iyileştiriyor ki hastayı.sizler gibi dostlarım varken hastalık nedir bilmeyiz :) çerçeve salonumun en güzel yerinde canım,çok tşkler...

    YanıtlaSil
  40. Ayçacım,çoktaan iyileştim şükürler olsun :) sevgiler benden de...

    ayçanın dükkanı,haklısın valla,kendimize iyi bakarsak iyi yaşarız,kimse bizi döndüremez :) o arkadaşın iyileşmiştir umarım.sevgiler,

    sevgili funda,iyice duygusallaştım yorumları yanıtlarken,pozitif yorumun için tşkler...

    öförikcimmm,guzummmmm,oyy oyy :) senden yorum alınca nedense benim de afyonum patlıyo :)) canım kardeşim,kızkardeşim,ışıldak gözlüm benim...2 gün hasta halimle bana öyle güzel baktın ki,bu neşeli ve güzel yazı sayende çıktı canım.hiç sıkıntı çekmeyesin canımın içi.bilgisayarın ses kartını değiştireyim de şu vertigoyu bol baslı dinliim ben :)) sevgiler canım benim...

    pelincimm,çok incesin canım,dualarına aminler olsun tüm hastalar adına...

    aydan atlayan kedi,çok sağolasın çokk..

    serapcımm,zaman zaman hepimiz karamsarlığa düşebiliyoruz,ben de yaşıyorum bazen.hayatta mücadele ettiğimiz varlıklar var ya,onları hatırladıkça herşey güzelleşiveriyor zaten canım...sevgiler,çiçekler...

    YanıtlaSil
  41. sevgili Delfişim,
    canım çok özür dilerim. kendi sıkıntılarıma düştüm, senin rahatsızlığını fark etmemişim bile.
    Canım hem rahatsızlığın için üzüldüm hem de dün yazmışsın ben yeni fark ettiğim için üzüldüm.
    Canım bağışla lütfen, çok geçmiş olsun, çok öptüm seni, sevgiler...

    YanıtlaSil
  42. banucum,anneciine geçmiş olsun,ilaç kullanmıyor mu? aman o başdönmelerini yaşarken yalnız kalmasın.benim için de öp sarıl ona..

    büşracım,aman tövbe de canım,bu baş dönmesi ööle bööle bişi diil,tahtalara vur hemen :))

    mügecim,yakınının ileri derecemiymiş yaw,evden çıkamıyor mu dedin sen,oyy oyy :( inşallah ilaçlarla bizyakayı kurtarırız biraz :) ayakkabıyı boşver,ben çay içmeye geliyorum sana :))

    mallacım,haklısın valla.bu sinyaller birer uyarıysa yaklaşıp dinlemeliyiz.yoksa hayat akışkan :) italyanlar demek ki hepimizin hayali :) kaynanan duymasın :))

    yelizcim hoşgeldin,nasuh bey biliyormuş işini :) ben de uğrayayım bir ara tekrarlarsa ( aman tövbe ) peki ilaçlara halen devam ediyor musun,ne kadar kullandın? sevgiler,

    buzcevheri,benim de vazgeçilmezim majezik ama hasta olunca ilaçsız geçmiyor baksana.ben vasoserc içmeseydim hangi semazenle yarışıyor olurdum acep şimdi :))) çok tşkler,

    YanıtlaSil
  43. sevgili zehra,geçti geçti çok şükür :) sevgiler,çiçekler benden de :)

    nihalcim,çok tşkler.aslında buraya yazılan pozitif düşüncelerle daha çabuk toparldığımı hissediyorum.hepiniz ne kadar iyisiniz.nasuh bey'i not aldım canım,sevgiler...

    çilekli sütcüm,herkes bi olmaz işte :) sevgiler,tşkler..

    egelicim,tamam canım,kendime iyi bakacağım :) annem&babam türkiye gezisinde olduklarından bilmiyorlar,anne şefkatine muhtacım gördüğün gibi :) baldan tatlı sözlerine tşkler canım :)

    YanıtlaSil
  44. gökçecim,senden bir daha haber alamadım,son durum nedir canım?

    sevgili moonie,çoook tşkler,sevgiler...

    çocukla çocuk,no stress ile uzak durmak lazımmış bu hastalıktan :) aman dikkatli olalım arkadaşlar :) sevgiler ikinize de...

    seroşummm,akıllı,pozitif arkadaşım benim..seninleyken moralimiz hiç bozulmuyor farkındasın di mi ,hep anaçlık yapıyorsun bize,hep moral veriyorsun.gözlerini kırpman bile büyük moral.amin canım amin,Allah bizi zor şeylerle sınamasın,bunlar olur gider.bahar zaten çılgın biri,yaptı bi çılgınlık gördüğün gibi :) yürüyüşler çok iyi geliyor yaa.. baharcııım duydun mu,artık molalarda oturup cappucino,kahve,çay filan içmiyoruz,rap rap yürüyoruz sabah-akşam hem de :))

    YanıtlaSil
  45. ebrucum,beni anladın ya,ben de sana hayranım :) saol canım,dertler hepimizden uzak dursun..sevgiler,

    moonishimmm,canım benim.gerçek bir aşk da olacak bir gün o zaman daha şaaşalı bi yazı gireceğim guzum :)) sen de kendine iyi bak tamam mı,çok öpüyorum...

    nalan teyzecim,içten yorumunuz beni çok mutlu ediyor,hürmetle ellerinizden öpüyor sımmmsıkı sarıyorum sizi :)

    Işılcımmm,güzel sözlerine sonsuz tşkler,sevgiler canım benim..

    YanıtlaSil
  46. suzancım,bir dönem demişsin,demek ilaçlar bitince geçiyor..inşallah canım bir daha yaşanmaz.kucak dolusu sevgiler,

    aliscimm,vertigo öyle yakışıklıydı kiii soyadı neydi biliyor musun ,"delfino" evlensek delfina delfino olacaktım yaws :))) hayatta herşey yaşanabilir,yaşayalim diye yaratılmış,bunlar bizi olgunlaştırıyo bundan güzel şey olur mu dimi :))

    YanıtlaSil
  47. gül hanımcım,şu an iyiyim çok şükür,ilaçlar çabuk etkisini gösterdii.çok tşkler,sevgiler...

    enerjicimmm,şu an hazırım canım,benim anten de maşallah her an aktif :)

    sahiden bunun alternatif tıpla tedavisi var mı diye merak ediyorum.mesela küçük beyaz soğanlar var ya,onların özsuyunu sıkıp kulağa damlatmak işitme kaybına iyi geliyormuş ( küçükken çok yapardım ) yağlarla masaj yapılarak iyi gelir gibi geliyor bir bilene sormak lazım :))
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  48. güngörcüm,neşemden rahatsız gibi miydim ayol :) seroş,sen,ben,esra caféde otururken aklıma son gelecek şeydi bay vertigo :))) şaka bir yana canım,şükürler olsun iyiyim birşeyim kalmadı :) sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  49. BİRİCİĞİMM.
    ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.. :(((
    BENDE ZAMAN ZAMAN KARARLAR ALIR VE KESİN DÖNÜŞSÜZ UYGULARIM.
    HATTA ŞİMDİ GÖRMÜŞÜNDÜR :) YENİ SLOGANIM UZUN ZAMANDIR YAZIYOR.

    HEDEFİNE ULAŞACAK !!!!!!!!

    İNŞŞŞŞŞŞŞ :)))

    SEVGİLER TATLIMM. ALLAHA EMANET OL.

    YanıtlaSil
  50. Nunucuummm,çok tşkler.şimdilerde daha iyiyim.hakikaten de doktorlarımızın söylediğini her zaman uygulamamız lazımmış,sadece hasta olunca değil,hem böyle daha zinde hissediyor insan...

    sen de çok yoruldun nunucum,yakın olsak sana hep yardım etmek isterdimmm :)

    sevgiler,çiçekler...

    YanıtlaSil
  51. Çok çok geçmiş olsun :(
    Artmaya başladı artık halk arasında bu vaka :$
    Ama çaresi kolay çok şükür ; dikkat gerektiren bişeymiş anladıgım kadarı ile sizin anlattıgınıza göre :$
    Çabucak toparlarsınız insallah :$

    YanıtlaSil
  52. Geçmişler olsun sevgili Delfina.

    YanıtlaSil
  53. azabı mukaddecim,hakikaten herkeste görülmeye başladı,herkese şifalar olsun....

    kıymetcim,çok ama çok tşkler...sevgiler

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10