18.11.2008

Düğün Fotoğrafçısı mı Lazım?

Oldum olası stüdyo çekimlerinden tırsmışımdır.Gelin ve damadın en mutlu gününde kendilerini kasarak stüdyoda gülümsemeye çalışmaları hep acıklı gelmiştir.Sırf bundan ötürü oğlumun sünnetinde stüdyoya götürmedim,kendi çektiğim doğal fotoğrafları kaldı o günden...
Tamam , teknoloji ilerledi,dijital görsellerle sanki Paris'te,kırda,deniz kenarında gibi arkaplanlar yapıyorlar ama onlar da birbirinin aynısı değil mi?

Flickr'da düğün fotoğrafları çeken profesyonelleri ilgiyle izlemeye devam ediyordum.Nereden bilebilirdim bizden de harikalar çıkacağını.

Eğer bir daha evlenirsem ilk adresim Başak olacak.Şimdiye dek takip ettiğim tüm fotoğraflardan farklı masalsı tadını sizler de göreceksiniz...Öyleyse sizleri de Düğün Galerisi ve Bebek Galerisine davet ediyor iyi gezmeler diliyorum... :)

Pin It!

19 yorum :

  1. Siteyi inceledim, çok başarılı.

    YanıtlaSil
  2. sonradan kondurulmuş fonları hiç sevmiyorum. Fotoğraf doğal olmalı. nasıl güzel fotoğraflar Başak Hn.ın kiler. Paylaşım için sağol

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten başarılı.Benim oğlumda fotoğraf sanatçısı olma yolunda.Ablasının evlendiği gün onu uyurken çekmeye başladı,kahvaltıda,berberde,evden çıkış,gecenin sonuna kadar paparazzi gibi hep çekti.Ama işin profesyonel yanı da başka yani...

    YanıtlaSil
  4. Bence de fonla fotoğraf mı olurmuş. Diri olmalı fon.

    YanıtlaSil
  5. Birçok konuda olduğu gibi fotoğraf konusunda da doğallıktan yanayım böylesi çok daha büyülü oluyor.

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle mükemmel bir galeriymiş delfina.

    düğün fotoğrafı çektirmek tam bir eziyet. böyle birini düğün zamanımda bulsaydım ben de çektirmeyi çok isterdim..

    YanıtlaSil
  7. Banucum,kesinlikle...Her göz farklı görüyor değil mi?Fotoğraf işi kişilikle alakalı bnce :)

    çocukla çocuk,aslında biz onu Lezzetin İzinde blogu ile tanıyoruz,farklı lezzetlerle tanışmamızı sağlamıştı.sevgiler canım...

    mallacım,oğlunu kutluyorum,sahi kaç yaşında? kimbilir nasıl güzel fotoğraflardı...sevgiler,

    buzcevheri,öyle gerçekten.dijitaller bence çok yapay :)

    çilekli sütcüm,doğallık doğamızda var çünkü biz huzuru seviyoruz di mi...

    ırazcım,nikah tazeleyelim sana 5.yılında,o zaman Başak'ı çağırırız :) sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. 22 yaşında bende blogları var Yarışmalarda ödülleri var.Tren,İtalya hastası...Fotoğraf Öğr.Dünyası,İtalya ve tren fotolarıyla ilgili siteler.Fotolarını Oğlumun Portfolyosu adı altında bende yayınlıyorum.Öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  9. öyle güzel bir konuya değinmişsinkii
    çok doğru gerçekten..
    bende kendi anılarımı hatırladım şimdi.....
    zaten o resmi hiçç kullanmadıkk :))
    adamı pataklıyacaktımm çünkü.
    :))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  10. benim düğün fotoğraflarım geliyorda gözümün önüne ayhh.. çok başarılı çok doğal sımsıcak harika...

    YanıtlaSil
  11. mallacım,dikkat etmemişim hemen incelemeye ve gezmeye koşuyorum,afferin oğluna...

    nunucum,profil resmin çok şeker,soğuyan havalarda yüreğimize sıcaklık değdiriyorsun gülüşünle...annemlerin fotoğrafçısı da hepsini yakmış resimleri yanlışlıkla.ne feciii bir durum :( ama babacım,Almanya'ya gidince anneme güzel bir gelinlik giydirmiş,kendi de damatlık giyip öyle güzel fotoğraflar çekilmişler ki...sevgiler cnm :)

    annekazcım,ben de bazen bu ben miyim diyorum,kuaförler gelin başı değil resmen germe başı yapmışlar o zamanlar :)))

    YanıtlaSil
  12. Sen evlen ben tv kanalı getirmezsem ne olayım annem :))

    YanıtlaSil
  13. müthiş önemli bir detaya değinmişsin delfina..Kim diyebilir ki fotografın önemi yok die..Çok isterdim böylesine bir çekimi..Benim düğün fotografların o kadar özensiz çekilmişti ki:((Üstelik bir organisazyon firması ile anlaştığımız halde..Parayı peşin aldılar hizmet rezalet:((sadece deklanşöre basılmış..Nasıl soluk nasıl gereksiz fotolar vardı:(O kadar üzülmüştüm ki..İnş bir çocuğum olur bari onun için böyle birşey yaparak geçmiş burukluğumu telafi edebilir,çocuğuma ilerisi için güzel bir hediye,anı oluşmaını sağlayabilirim..
    Başak hn,tebrikler..Ben çok beğendim resimleri...
    Sevgiler
    Bahar

    YanıtlaSil
  14. Baharcım,kesinlikle çok önemli fotoğraf.Doğal ortamda,kameraya bakmadan verilen pozlar daha ilgi çekici oluyor,daha nostaljik duruyor...Senin bebiş gelsin hemen Başak'ı çağırırız canım...

    YanıtlaSil
  15. Kısmetse insallah o günler nasip olursa ; bende evlenirken bu şekilde bir çekim düşünüyorum artık ... Fotoğraf makinesine poz vermek kadar kötüsü yok çünkü nasıl çıkacagının garantisi yok o tür önemli günlerde ...
    Doğallık her zaman iyidir (:

    YanıtlaSil
  16. çok güzel ve başarılı çok beyendim bende banada nasip olur inşallah

    YanıtlaSil
  17. Αzαв-ı мυкα∂∂єѕcim,inşallah sana da kısmet olur..

    sarımutfak,sana da kısmet olsun :)

    YanıtlaSil
  18. Delfiiiiişş, ben de düğün pozu vermek istiyorum artık yaaa :-)

    YanıtlaSil
  19. güngörcümmm,ennn kısa zamanda inşallah...innnşallah :)

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10