26.11.2008

Onu nasıl kurtaracağımı biliyorum...



Sağırların ve telefonla iletişim kuramayan işitme kayıplıların,ACİL durumda ambulansı aramaları gerekse,hattın öbür ucundakini nasıl duyacaklarını ve o kişiyi nasıl kurtaracağımızı bilmediğimi anlatan " Onu nasıl kurtaracağım" yazıma gösterdiğiniz ilgi ve destek için herkese teşekkür ederim

Çoğu ambulans şirketlerine ve 112 Sağlık Bakanlığı'na mailler atıp durumu izah ettim ve sordum.

Özel şirketlerden sadece Dolunay Özel Hava Kara Deniz Ambulans Hizmetleri'nden yanıt gelmesi bile beni inanılmaz mutlu etti.Mehmet Bey'e çözümcül yaklaşımı için bir kez daha teşekkür ediyorum.

" Özel ambulans servisleri ile yada en yakınınızda bulunan 112 irtibat burosunda çalışan personellere ait GSM numaralarını temin edip mesaj yoluyla iletişim kurulabilir.

Acil durumlarda iletişim kurmak için. 0532 706 85 85 nolu mobile msj atabilirsiniz.

Tşk eder Saygılar ve esenlikler dileriz.

Saygılarımızla,

Mehmet GÜNEŞ.

DOLUNAY ÖZEL HAVA KARA DENİZ AMBULANS HİZMETLERİ TİC. LTD. ŞTİ."





Sağlık Bakanlığı,112 Ambulans'tan gelen mail ise geç kalınmış bir hizmete benzese de bizler için sevindirici bir haber.Umarım bahsettiklerini uygulamakta gecikmezler.

"Bu senenin başı itibariyle tüm Ülkemizde dijital altyapı ile donatılmış olup, gün geçtikçe ihtiyaca binaen gerekliliklerle güçlendirilmektedir.

Başvurunuzda belirtilen hususlar şu an hizmet vermemekle birlikte, talepleriniz dikkate alınarak gerekli çalışmalar yapılacaktır."

Pin It!

9 yorum :

  1. Bilgilendirme için teşekkürler. Mesaj yoluyla ulaşılabilmesi gerçekten güzel. Bu kadar basit bir şeyi Sağlık Bakanlığı'nın akıl edememesi de üzücü....

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir haber, çabalarından dolayı sena da ayrıca teşekkür etmek lazım. binlerce teşekkürler delfinacığım

    YanıtlaSil
  3. Delfina mesaj olayı çok güzelmiş.Bu çabaların için ayakta alkışlıyorum seni...

    Sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar önemli bir konuya deginmissin, cogu kisinin sorunu olmustur eminim bu konuda. Daha cok kisiye ulasman ne kadar iyi olur, seni gec kalmis olarak arkadas listeme eklemek istiyorum,sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. birçoğumuzun aklına gelmeyen fakat çok önemli bir gerçeğe değinmişsin.bu gerçekten önemli ve daha iyi çözümler gerektiren bir konu,yurt dışında bu konuda neler yapılıyor acaba?

    YanıtlaSil
  6. Sağlık bakanlığının ki yuvarlak bir cevap olsa da yine de güzel bir gelişme bir farkındalık yarattın Delfina.

    YanıtlaSil
  7. Tebrikler Delfina, "talk the talk, walk the walk" diye bir tabiri var ya amerikalıların, tam uyuyor sana. Lafta kalmıyor bir güzel el atıp altından kalkıveriyorsun, helal olsun (tahtaya vurdum).

    YanıtlaSil
  8. herkese merhaba.

    Ben dolunay ambulans şirket müdürü Mehmet Güneş.

    Bana ONU NASIL KURTARACAĞIM diye mail geldiğinde belkide ilkkez bu soru karşısında ne kadar aciz kaldığımızı gördüm. En olmadık şeylerde ayrıntılara takılanlar böylesine hassas bir konuda nasıl olurda duyarsız kalmışlardı. Bir çözüm üretmeliydik ve ben bu çözümün ne olduğunu bilmiyordum. Şirket olarak İnsan hayatına verdiğimiz önemden bahsederken böylesine bi konuya duyarsız kalamayacağımız bir gerçekti. geçici olarak bir öneride bulunduk. bir telefon numarası verdik. ve SMS le iletişime geçmenizi önerdik. Ertesi sabah 112 acil hizmetler dairesi başkanlığına sizin yazınız hakkında bilgi sunduk. onlarda çalışmalarına başladıklarını söylediklerinde bizde en az sizin kadar sevindik. fakat çalışmalar bitene kadar bahsettiğiniz gibi bir durum yaşanırsa ne olacak ? işte en azından böyle bir durumda insanlar ne yapacaklarını bilsin diye ilgili basın ajanslarına yazınız hakkında bilgi sunduk ve cevap beklemekteyiz. Gelişmeler hakkında sizlere bilgi sunmaya devam edeceğiz. Saygılarımızla.

    YanıtlaSil
  9. yazılarınızı arada da olsa takip ediyorum ve faydalı olabilmek adına yaptığınız inanılmaz çalışmalar beni çok mutlu ediyor emeğinize sağlık herşey gönlünüzce olsun
    nalan muğla

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10