20.11.2008

Delfina ne dinlesin?

Benim için en sıkıcı şeydir radyo dinlemek..

Çünkü anlamam...

Hayır müzik zevkimden ötürü değil,müziklerin rastgele çıkmasından,kimin neyi söylediğini anlayamadığımdan...

20 yaşıma dek tüm şarkıları ezbere bilir,güzel bir kolleksiyon oluştururdum kendime.Sonraları müzik sektörü de dallanıp budaklanınca,şarkıcıları/müzikleri takip edemeyince nadir dinler oldum kasetleri,cdleri...

Şarkıyı anlayabilmek için haftalarca Blue Jean beklememize gerek olmadığı bir çağdayız,web nimeti ya, anında şarkı sözlerini buluyor,ritimlerden ritimlere dalıyoruz...

Ne diyecektimmm...

Ha işte,hal böyle olunca kimi dinlemem gerektiğini bile unuttum.Ama son haftalarda canım inanılmaz müzik dinlemek istiyor...

Keman sesi olabilir,piyano olabilir,şöyle huzur veren,çok kafa şişirmeyen,düşündüren... :)

Aaaa Delfina bunu mutlaka denemeli,dinlemeli diye önereceğiniz şarkı var mı?


Pin It!

21 yorum :

  1. Sevgili Delfina size şunu önereceğim, sıklıkla dinlediğim bir cd bu ( DANCE WİTH ME) Walts ve Tango...Gerçekten çok güzel...

    YanıtlaSil
  2. listeyi mailine atacagım canımcım:)

    YanıtlaSil
  3. Ferhat Göçer'in son cd si..
    Funda Arar dan sanat müziği cd.si..

    YanıtlaSil
  4. buzcevhri,benim bu ayki kota dolmuş,aralıkta indireceğim hepsini,çok güzel bi nostaljik sunum bu tşkler...

    sevgili zehra,hemen not alıyor,aratıyor ve dinlemeye başlıyorum.tşkler.

    gökçe kuzusu,heyecana bekliyorum...

    asortikcim,sanat müziğini bu yaşlarda dinlemek daha etkileyici yaa,önerini not aldım tşkler...

    YanıtlaSil
  5. Yazdıklarını, sanki kendim yazmışım gibi okudum... Tek fark ben Bir radyo çocuğuyum, senin de söylediğin gibi artık dinleyemiyorum... Çünkü yenilerden kimseyi tanımıyorum ve eskilerin tadını bulamıyorum... Sever misin bilmiyorum ama Nihgtwish adında bir grup var, dinlemeni öneririm :)

    YanıtlaSil
  6. benim önerim ise şu
    Primal scream / inner flight

    Bulmaya çalıştım bir link ama şimdilik tam parçayı veren bişey bulamadım. last fm de bir miktar çalıyo ama şiddetle tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  7. Cihat Aşkın, minyatürler albümünü dinlesin :)
    Keman sesine doyacaktır.

    YanıtlaSil
  8. Canım gecikmiş bir teşekkürüm var sana, Cenke yazmışsın daha yeni gördüm nar ile ilgili..:)
    Herkesin bildiklerinden ziyade, şu sıralar benimde çok hoşuma giden bir çalışma youtubeda şunları yaz çıkacaktır :

    alaaddin ataseven aşk-ı memnu ... aşk-ı memnu maskeler ariası ...

    sitene ilk ziyaretim, çok sevdim..
    İyi hafta sonları, sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Ayça,sende de mi işitme kaybı var? Duyan,anlayanlara şaşırıyorum dinledikleri şarkıları nasıl ezbere biliyolar diye :) Gerçi ben de duysaydım o kadar karışık dinlemeye kafam almazdı sanırsaamm :))Nihgtwish not alındı,eve gidince bulunup dinlenecek :) sevgiler,

    Gececim önerine tşkler,bilmediğim ne çok grup/şarkıcı ismi varmış yaa :)

    YanıtlaSil
  10. Tuana,keman sesi çok büyüleyici,bu hep böyle miydi yaf :)

    Sevgili Eda,nar videosunu izleyebildin mi? şarkı önerini de not aldım,ilgin için tşkler.sevgiler,

    YanıtlaSil
  11. Blue Jean dedin yaşlandık be kuzum ya . Önerim dün eklediğim fransız grup bu aralar ona sardım birde Yşar'ın son albümü şahane.

    YanıtlaSil
  12. Les Yeux Ouverts / Beautiful South (Sel...)

    YanıtlaSil
  13. Emma Chaplin - Dinlenmek yerine eğer düşünceli iseniz ve başka diyarlara yolculuk düşünüyorsanız tam size göre ... - ...

    *İshtar - Last Kiss
    *Lee Ann Womack - I Hope You Dance
    *Savage Garden - Crash And Burn
    *Toni Braxton - Spanish Guitar

    şimdilik bu kadar (: Duygusallaştım size yazarken bende (: I Hope U Dance adlı parça baya güzeldir - suan bende bunu dinliyorum (:

    YanıtlaSil
  14. Delfinacım ben Monica Monila'nın albümünü dinliyorum.D&r dan indirimli almıştım.Ruhumu dinlendiriyor.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Ben eski modelim malum :)
    63 model yani :)))

    o yüzden AYLA DİKMEN ve
    ANLAMAZSIN ( şarkı adı )
    AYTEN ALPMAN: ben varım ve ben böyleyim.
    mutlaka ve mutlaka dinlemelisin
    diyorum

    LÜTFEN :)))

    YanıtlaSil
  16. Güzel bir konu olmus, bazi önerileri bende kaptim ve dinlemek istiyorum,sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. sevgili delfina,
    buradaki önerilerden de görebileceğin gibi herkesin farklı bir müzik zevki var. önemli olan kişinin dinlediği müzikten keyif alması. bu nedenle ben sana şarkı veya albüm önermek yerine, başka bir şey tavsiye edeeğim: bir müzik dinleme neckloop'u! isitmedunyasi.com'da bugünlerde son derece uygun fiyatlarla satilan bu neckloop'u hararetle tavsiye ederim. mp3 player veya diğer ses kaynaklarından gelen sesi o kadar yükseltiyor ki, müziğin keyfine doyasıya varabilirsin. Üstelik işitme cihazını T konumuna getirerek dinleyeceğin için, dışardan gelen sesleri de tamamen bloke ediyor ve araya başka sesler girmemiş oluyor.
    http://www.isitmedunyasi.com/asp/show_stock.asp?product=CLILOOP_WH
    sevgiler
    WISE

    YanıtlaSil
  18. cwcim,o fransız grubun şarkısını 15-20 kez dinledim sayende.çok güzeldi.yaşar'ın sonalbümü,ok,not alınmıştır. :)

    sel,tşkler,hoşgeldin :)

    Αzαв-ı мυкα∂∂єѕcim,ne çok bilmediğim şarkıcı varmış.başka diyarlara gitmek istiyorum öyleyse emmayı açıyorum...diğerleri de ne güzel :)

    ayci kıs,önce almanca bişiler dedin sandım,sonra baktım kiii piyanocuuu :)mercie şeker...

    YanıtlaSil
  19. nane şekerim çok tşkler.monicaların sesi de hep güzel oluyo nedense...

    nunucum,vertigo düzelsin hemen müzik dinlemeye başlayacağım :) ayten alpman'ı ben de çok seviyorum sesi nasıl huzura sürüklüyor di mi.sevgiler nunumm...

    kelebek gibi,benden de sevgiler,

    wisecim,kesinlikle harika bir liste çıktı.insanların birşeyler paylaşma isteğine bayılıyorum.önerin ise harika ve tam benlik.yanlız neckloop o beyaz olan kulaklık gibi olan şey mi,yoksa mp3 çalar mı anlayamadım.teknik şeyleri öğrenmenin bi yolu var mı wisecim kafam basmıyor hiç :) sevgiler,

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10