24.11.2008

İçdöküş değil,bir gerçek....

Öğretmenim,

Hani ben 8 yaşındaydım ve ilkokul 2. sınıfa gidiyordum.Ve sizin ilk okumayı söken pırasa saçlı öğrencinizdim.

O zamanlar bahçelerimizden toplanan çiçekleri getirmemiz yetiyordu öğretmenler gününde.Çünkü fazla seçenek yoktu,çünkü yaşadığımız yer küçüktü.

Ama ben n'aptım hatırlıyor musunız,bir paket selpak uzattım size o gün.Alman marka diye mi bilmem,farklı bir hediye olsun istemiştim.

Ahh canım öğretmenim,o hediyeyi size öylece verince nasıl mutlu oldunuz,nasıl sevindiniz.Çocuk psikolojisinden bu kadar iyi anlayan bir başka öğretmen var mıydı bilmiyorum.

O an beni sımmsıkı sarmış; "kibar,akıllı kızım" demiştiniz.

Ben sizi unutamam öğretmenim,unutamam.Bende bunca unutulmaz anlarınız varken unutamam...

Özgül öğretmenimin ve tüm öğretmenlerin Öğretmenler Günü'nü kutluyor, bu güzel çiçekleri hepsine gönderiyorum..
Pin It!

10 yorum :

  1. Ne guzel cicekler.. Ve cok guzel yazmissin yine. Ben de bu konuyla ilgili bir seyler koyayim blog'uma, ilham verdin :)

    YanıtlaSil
  2. gerçek öğretmenler o ve onun gibiler...ellerinden öpüyoruz

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar guzel bir ani ve degisik.seni takdie edebilen ogretmeninin ellerinden operim.Zira gunumuzde ogretmenleri altindan asagisi kurtarmiyor

    YanıtlaSil
  4. Delfina'cığım senin aracılığınla benim ve tüm öğretmenlerin Öğretmenler Günü Kutlu Olsun!!!Emekleri için onlara sonsuz teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. çok duygusal bir yazı olmuş, çiçek resimleri de harika bayıldım. Benim de şöyle bir anım var. Üçüncü sınıfta öğretmen sınıfı okumaya bırakmıştı. Kendi de masasında çalışıyordu. Biraz sonra yanıma gelip kitabımın üstüne bir kağır parçası bıraktı. Kağıtta benim kitap okurken resmim çiziliydi. Çok güzel bir armağandı yıllarca sakladım ama kayboldu sonra. Bu öğretmen aradığım öğretmenim. Umarım iyidir.

    YanıtlaSil
  6. Delfina ve GeCe, hikayeleriniz ne tatlı. Bizimkine her yıl 60 kişi ajanda alırdı, o beğendiğini seçerdi. Sınıf başkanı kimse hergün onun gazetesini alırdı. Doğumgününde herkes kazak vb. bişeyler alırdı. Bunlar dışında yağcı veliler bilimum ıvır zıvır alıp dururdu...
    Amerika'da bir öğretmenim vardı, 3 kelime ingilizce bilmiyordum, öyle sevecen bir kadındı ki haftasonu bir çiftliğe beni dondurma yemeye götürdü, köpeğiyle tanıştırdı. Ben Türkiye'ye döndükten sonra mektuplar yazdı.. Keşke ben daha vefalı olsaymışım irtibatımı kaybetmeseymişim. Onun öğretmenler gününü kutluyorum ben :)

    YanıtlaSil
  7. Delfinam çok tatlısın sen.
    Çok seviyorum ben seni:)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Delfina bu bir davet yazısı aslında, sevdiğim blogçulara gönderdiğim:) biz de bir blog açtık, arada uğrarsan sevinirim. Sevgiler
    Başak

    YanıtlaSil
  9. tatlı delfinacığım yine kaleminden bal damlatarak yazmışsın.öğretmenin de gerçek öğretmenlerdenmiş çocukla çocuğun dediği gibi.

    YanıtlaSil
  10. Çok özel bir gündü hakikaten de ...
    Ben ilk annem ile babamı kutlamıştım ; öğretmen değillerdi belki ama benim hayat yolundaki ilk eğiticilerim onlar (:

    YanıtlaSil

♠ Kaliteli yorum kimi mutlu etmez ki :) ♠

Related Posts with Thumbnails
01 09 10